ورود به حساب کاربری
با اسکای دایوینگ دبی آشنا شوید

Skydive Dubai یک سفر چتربازی است که شبیه هیچ‌چیز دیگری نیست. از بالای خط افق دبی، مهمانان از تجربه چتربازی کنار هم لذت خواهند برد، زیرا با یک متخصص آموزش‌دیده و باتجربه در ارتباط هستند که آن‌ها را از طریق تجربه مهیج چتربازی همراه خواهد کرد. مهمانان می‌توانند از بین دو تجربه چتربازی متمایز، درPalm Dropzone (دراپزون پالم) یا Standard Desert Dropzone (دراپزون صحرا) انتخاب کنند، دراپزون به معنای محل انجام پرش است. هر دو مکان یک ماجراجویی حرفه‌ای بی‌وقفه با مناظر فراموش‌نشدنی از ارتفاع 4000 متری را ارائه می‌کنند. شما هم می‌توانید با گرفتن ویزای دبی و سفر به این شهر از این تفریح مهیج لذت ببرید. در این مقاله از نحوه رزرو در اسکای دایوینگ دبی و همچنین اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های اطراف، هتل‌ها و گزینه‌های حمل‌ونقل در دبی مطلع شوید. 

 

آنچه بازدیدکنندگان باید در مورد اسکای دایوینگ دبی بدانند

 

درحالی‌که بازدیدکنندگان دستورالعمل‌های زیادی را در محل دریافت می‌کنند، قبل از رفتن به یک چتربازی پشت سر هم در دبی ، اطلاعات اولیه‌ای وجود دارد که خوب است قبل از رزرو این تجربه بدانید. چتربازی پشت سر هم‌زمانی است که یک نفر به‌وسیله دیگری مهار می‌شود (در این صورت مهمانان به‌وسیله مربی ماهر و باتجربه از Skydive Dubai مهار می‌شوند ) تا بتوانند هیجان چتربازی را تجربه کنند. در غیر این صورت، بازدیدکنندگان باید آموزش‌های خود را به پایان برسانند تا بتوانند چتربازی را تجربه کنند. 

 

دوره‌ها و پکیج‌های چتربازی

 

اسکای دایوینگ دبی همچنین دارای یک مدرسه چتربازی در محل است، بنابراین بازدیدکنندگان می‌توانند چتربازی را در اینجا بیاموزند. چتربازان واجد شرایط هر آنچه را که دانش آموزان در دوره سریع سقوط آزاد می‌گذرانند به آن‌ها منتقل می‌کنند. چتربازانی که به دنبال تبدیل این کار به یک سرگرمی جهانی هستند می‌توانند برای مجوز USPA کار کنند، مجوزی که در سطح جهانی شناخته‌شده است که ثابت می‌کند دارنده می‌تواند چتر اصلی خود را بسته‌بندی کند، بدون نظارت بپرد و در پرش‌های گروهی شرکت کند. Skydive Dubai  همچنین چتربازان تخصصی و باتجربه و همچنین دوره‌های آموزشی پیشرفته را ارائه می‌دهد.

 

امکانات در محل و تورهای ژیروسکوپی

 

همچنین امکاناتی در محل وجود دارد که غذا و نوشیدنی سرو می‌کند تا بازدیدکنندگان بتوانند پس از تجربه چتربازی خود استراحت کنند. Wi-Fi رایگان نیز در Palm Dropzone و Desert Dropzone موجود است و بازدیدکنندگان می‌توانند به تماشای چتربازی دوستان یا خانواده خود بیایند. هر کودکی که بازدید می‌کند باید همیشه توسط بزرگ‌سالان نظارت شود زیرا خدمات مراقبت از کودک در محل در دسترس نیست. همچنین میهمانان می‌توانند با هلیکوپتری که از ارتفاع بیش از 450 متری مناظر شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد، یک تور خصوصی را تجربه کنند. این هواپیمای منحصربه‌فرد دو نفره به مهمانان اجازه می‌دهد به‌جای چتربازی در نزدیکی زمین بمانند و درعین‌حال تجربه شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیزی را بر فراز آسمان دبی به آن‌ها ارائه می‌دهد.

بازدیدکنندگان می‌توانند به یک خلبان مورد اعتماد اجازه دهند آن‌ها را در یک برنامه سفر 20 دقیقه‌ای که مناظری از ساحل و بسیاری از مکان‌های معروف شهر، ازجمله  پالم جمیرا و برج العرب و غیره ارائه می‌دهد، ببرد. هزینه این سفر 999 درهم است و باید مستقیما به‌وسیله کارکنان اسکای دایوینگ دبی رزرو شود. شما هم می‌توانید با گرفتن ویزای دبی و سفر به این شهر از امکانات اسکای دایوینگ دبی لذت ببرید.

 

نکاتی برای چتربازی برای اولین بار

 

  • شاخص توده بدنی (BMI) و وزن موردنیاز برای زنان: کمتر از 90 کیلوگرم با BMI 27.5 یا کمتر.  وزن موردنیاز برای مردان: کمتر از 100 کیلوگرم با BMI 30.0 یا کمتر. میهمانان در روز چتربازی در هنگام چک-این وزن می‌شوند و لباس و کفش می‌پوشند.
  • مهمانان ملزم به پوشیدن لباس ورزشی راحت و کفش ورزشی هستند. پیراهن بدون آستین مجاز نیست. فقط پیراهن‌های آستین‌بلند یا کوتاه مجاز است.
  • مهمانان می‌توانند برای پروازهای پشت سر هم از فاصله 4000 متری چتربازی کنند.
  • کل تجربه چتربازی باید از زمان ورود مهمانان تا فرود حداقل سه ساعت طول بکشد. مهمانان باید دقیقا زمان ورود خود را در ایمیل تأیید بررسی کنند.
  • برای کودکانی که چتربازی می‌کنند قوانین جزئی وجود دارد (کودکان باید حداقل 12 سال یا بیشتر از تقویم میلادی قبل از روز چتربازی داشته باشند) و به بازدیدکنندگان توصیه می‌شود قبل از رزرو پرواز از این الزامات آگاه باشند که می‌توانند به‌صورت آنلاین به آن‌ها دسترسی داشته باشند. .
  • یک سیاست سخت برای مصرف مواد مخدر و الکل وجود دارد و مهمانان نباید حداقل 24 ساعت قبل از چتربازی از هیچ‌یک از این مواد استفاده کنند.
  • مهمانان نباید حداقل 24 ساعت قبل از چتربازی غواصی کنند.
  • میهمانانی که نگرانی‌های سلامتی دارند باید قبل از اینکه به آن‌ها اجازه چتربازی داده شود، معافیت امضا شده توسط پزشک دریافت کنند.
  • از مهمانانی که هر سوال یا ابهامی دارند توصیه می‌شود قبل از رزرو با کارکنان اسکای دایوینگ دبی تماس بگیرند.

 

اطلاعات ورودی و قیمت اسکای دایوینگ دبی

 

بازدیدکنندگان می‌توانند از میان مکان ممتاز، دراپزون پالم یا مکان استاندارد، دراپزون صحرا را انتخاب کنند. دراپزون پالم برای یک پرش پشت سر هم 2199 درهم هزینه دارد و به‌ویژه زیبا است زیرا به مهمانان هنگام چتربازی، منظره‌ای از نخل معروف جمیرا را ارائه می‌دهد . دراپزون صحرا به‌صورت پشت سر هم 1699 درهم هزینه دارد و منظره‌ای عالی از افق صحرا در هنگام پرواز را برای چتربازان فراهم می‌کند. مهمانان باید قبل از لذت بردن از تجربه چتربازی، تمام اسکای دایوینگ را ملاقات کنند و آن دسته از مهمانانی که شرایط لازم را ندارند، متأسفانه نمی‌توانند چتربازی کنند. توصیه می‌شود که بازدیدکنندگان قبل از خرید تجربه چتربازی اطمینان حاصل کنند که تمام الزامات را برآورده می‌کنند، زیرا مبلغ واریزی برای پروازهای لغو شده قابل استرداد نیست. 

 

  • ساعات کاری دراپزون پالم: ساعات کاری به زمان سال بستگی دارد و مهمانان باید قبل از رزرو آنلاین بررسی کنند تا مطمئن شوند این مکان برای تعطیلاتشان در دسترس است. 
  • آدرس: دبی، مینا سیاحی، خیابان توریست
  • ساعات کاری دراپزون صحرا: ساعات کاری دراپزون صحرا از ساعت 8 صبح در صورت خوب بودن هوا از سه‌شنبه تا یکشنبه است و دوشنبه تعطیل است. 
  • آدرس: E66 Dubai - جاده العین، نزدیک میرغم، دبی

 

هتل‌ها و استراحتگاه‌های عالی در نزدیکی  اسکای دایوینگ دبی

 

اسکای دایوینگ دبی در نزدیکی دبی مارینا واقع‌شده است که یک منطقه محبوب با تعداد زیادی هتل و استراحتگاه عالی برای انتخاب است. بسیاری از هتل‌ها و استراحتگاه‌های این منطقه فقط چند دقیقه با Skydive Dubai فاصله دارند و امکانات رفاهی شگفت‌انگیزی ازجمله دسترسی به ساحل، غذاخوری در محل، اسپا، ترانسفر فرودگاهی، دسترسی سریع به حمل‌ونقل عمومی و غیره را ارائه می‌دهند. در اینجا تعدادی از بهترین استراحتگاه‌ها و هتل‌ها در نزدیکی Skydive Dubai آورده شده است. 

 

استراحتگاه و آبگرم ساحلی لو رویال مریدین

 

Le Royal Meridien Beach Resort & Spa  یک استراحتگاه زیبا است که در نزدیکی مارینا دبی واقع‌شده است که به مهمانان خود امکانات شگفت‌انگیز و دسترسی به برخی از بهترین مراکز خرید، سرگرمی و رستوران‌های شهر را ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از استخرهای سرپوشیده و روباز هتل و خدمات اسپا لذت ببرند و به دلیل نزدیکی هتل به آب، مهمانان این فرصت را دارند که از ورزش‌های آبی فوق‌العاده در فضای باز ازجمله موج‌سواری، کایاک سواری، غواصی و غیره لذت ببرند. با Wi-Fi رایگان در همه اتاق‌ها و مکان‌های عمومی، غذاخوری عالی در محل، ترانسفر فرودگاهی و موارد دیگر، چیزهای زیادی در مورد این هتل وجود دارد که دوست داشته باشید.

 

  • آدرس : دبی، دبی مارینا، خیابان الممشا

 

گروسونور هاوس، هتل لوکس کالکشن، دبی

 

برای تجربه‌ای مجلل در دبی ، بازدیدکنندگان باید اقامت در گروسونور هاوس، هتل لوکس کالکشن دبی را در نظر بگیرند. این هتل با ارائه مناظر شگفت‌انگیز از مارینا دبی در نزدیکی، در میان برخی از بهترین تفریحات، جاذبه‌ها و مکان‌های شهر قرار دارد. مهمانان مطمئنا عاشق حمام‌های مرمرین اتاق‌های مدرن، با امکانات رفاهی Bvlgari، و همچنین وان و دوش باران هستند. همچنین در محل، فرصت‌های غذاخوری در سطح جهانی، ازجمله بوفه غذاهای دریایی شگفت‌انگیز اسلون، و همچنین گزینه‌های ناهارخوری و بار عالی دیگر در محل وجود دارد. با خدمات اسپا در The Retreat Health & Spa، استخر روباز، پیشخدمت شخصی و موارد دیگر، میهمانان می‌توانند بهترین‌ها را در Grosvenor House، هتل لوکس کالکشن در دبی، انتظار داشته باشند .

 

  • آدرس : دبی، مارینا دبی، خیابان الامریف

 

هتل و سوئیت هاربر ماریوت دبی

 

هتل و سوئیت هاربر ماریوت دبی در فاصله چند قدمی مارینا دبی واقع‌شده است و در نزدیکی برخی از بهترین مکان‌ها، مراکز خرید و رستوران‌های دبی واقع‌شده است. با 232 اتاق مدرن برای انتخاب، مهمانان می‌توانند در آن مستقر شوند و از Wi-Fi رایگان در همه اتاق‌ها و مکان‌های عمومی، تهویه مطبوع، یخچال، و امکانات عالی دیگر لذت ببرند. با مرکز تناسب‌اندام، خدمات اسپا و استخر روباز، راه‌های زیادی برای استراحت در هتل و سوئیت هاربر ماریوت دبی وجود دارد. با ناهارخوری عالی در محل، سرویس اتاق 24 ساعته، و خدمات ترانسفر فرودگاهی، مهمانان مطمئنا از اقامت خود لذت خواهند برد.

 

  • آدرس : جاده الصفوح، دبی مارینا، دبی

 

تجربه چتربازی داخل ساختمان در دبی

 

درحالی‌که برخی از افراد از هیجان و هجوم آدرنالین همراه با چتربازی در فضای باز لذت می‌برند، برخی دیگر به دنبال تجربه مشابهی هستند که در آن بتوانند هیجان سقوط آزاد را احساس کنند، اما در محیطی راحت‌تر. خوشبختانه، تجارب بسیار خوبی از چتربازی سرپوشیده در دبی وجود دارد که می‌تواند هیجان مشابهی را بدون ارتفاع به بازدیدکنندگان بدهد.

 

اسکای دایوینگ داخل پرواز دبی

 

بدون نیاز به بیرون رفتن، هیجان چتربازی را تجربه کنید. به داخل پرواز دبی بروید، لباس بپوشید و از آن لذت ببرید زیرا مربیان چتربازی در فضای داخلی مهمانان را از طریق آموزش و مراحل ایمنی راهنمایی می‌کنند و سپس برای پرواز آماده می‌شوند. بازدیدکنندگان در یک تونل باد عمودی بیش از پنج‌متر عرض و بیش از 20 متر ارتفاع با سرعت باد بیش از 280 کیلومتر در ساعت پرواز خواهند کرد. میهمانان می‌توانند از جریان هوا لذت ببرند و در حین پرواز در تونل باد، آن‌ها را از زمین بلند کرده و به هوا برسانند. با فروشگاه سوغاتی و غذاخوری در محل، میهمانان می‌توانند پس از پرواز بنشینند و درحالی‌که از یک ماجراجویی عالی خلاص شوند، از میان وعده‌ها در سالن لذت ببرند.

 

الزامات و نکات مربوط به چتربازی داخل پرواز دبی:

 

  • میهمانان باید از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشند و هیچ سابقه‌ای از مشکلات کمر، گردن یا قلبی نداشته باشند و توصیه می‌شود قبل از انجام چتربازی در فضای داخلی با پزشک خود صحبت کنند. مهمانانی که باردار هستند یا شانه دررفتگی دارند نمی‌توانند شرکت کنند.
  • مهمانان مجاز نیستند تحت تأثیر مواد مخدر یا الکل باشند.
  • وزن میهمانان برای پرواز باید کمتر از 113 کیلوگرم باشد.
  • مهمانان باید لباس راحت و کفش ورزشی بنددار مناسب بپوشند.

در پایان امیدواریم با گرفتن ویزای دبی و سفر به این شهر از اسکای دایوینگ دبی لذت ببرید.

    

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید