ورود به حساب کاربری
شهربازی IMG دبی

همه آدم‌ها از سفر کردن به دنیای دور و اطراف، فاصله گرفتن از کار و روزمرگی‌ها و استفاده از طبیعت و حال و هوای مختلف لذت می‌برند. شهر دبی، یکی از بهترین نقاط در خاورمیانه است که  با دنیایی از معماری‌های مختلف و بسیار زیبا، توجه هر گردشگری با سلیقه‌های مختلف را به خود جلب می‌کند. تهیه ویزای دبی و سفر به این شهر می‌تواند از هر لحاظ برای افراد جذاب باشد؛ خریدهای عالی،سرگرمی‌های فوق‌العاده، دیدن مناطق خاص و شگفت‌انگیز و موارد زیادی از این قبیل، هر کدام به نوبه خود می‌تواند ذوق فرد برای سفر یه این شهر زیبا را دو چندان کند. در این محتوا قصد داریم در مورد شهربازی IMG دبی  و جذابیت‌های این مکان صحبت کنیم.

 معرفی مختصری از شهربازی IMG دبی

شهربازی IMG دبی ، بزرگترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در دنیا به شمار می‌رود که  مساحتی معادل 140 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است. این مجموعه که ارائه دهنده انواع بازی‌ها و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز است، در آن آدرنالین شما به سرعت بالا می‌رود و می‌توانید انواع ترن هوایی، بازی‌های دلهره‌آور و مهیج را تجربه کنید.

شهربازی IMG دبی  توسط شرکت الیاس و مصطفی گله‌داریی طراحی و ساخته شده است که در حقیقت قسمتی از پروژه شهر عرب و دبی‌لند را به خود اختصاص داده است. استارت پروژه این شهربازی، قبل از سال 2008 بوده که در این سال به دلیل بحران مالی که در شهر دبی اتفاق افتاد، پروژه تاسیس این شهربازی نیز متوقف شد و در سال 2014، با اخذ وامی از بانک اسلامی ابوظبی، دوباره از سر گرفته شد و در نهایت بعد از سالها تلاش و کار بر روی پروژه این شهر بازی در 31 اوت سال 2016 افتتاح شد.

لازم به ذکر است که مخاطب این مجموعه، اکثر کودکان و نوجوانان است اما با ورود به آن متوجه می‌شوید که افراد زیادی در رده‌های سنی بزرگتر و حتی میانسال و کهنسال نیز در این مجموعه، مشغول خوش‌گذرانی هستند.

قسمت‌های مختلف شهربازی IMG دبی

شهربازی IMG هزاران جاذبه تفریحی دارد و در طول روز می‌تواند میزبان 20 هزار گردشگر باشد. این مرکز دارای رستوران‌های شیک و مجلل، فروشگاه‌های کوچک و بزرگ و کافی‌شاپ‌های زیادی است، یک مجموعه سینمایی بسیار شیک با 12 پرده دارد که می‌توانید به همراه خانواده از این قسمت‌ها استفاده کنید و زمان زیادی را در بهترین حالت ممکن بگذرانید. همچنین چهار بخش مهم کارتون نتورک، بخش مارول، بخش ماجراجویی دایناسورهای متحرک و بلوار آی ام جی را در خود جای داده است.

بخش کارتون نتورک

بخش کارتون نتورک یکی از چهار بخش مهم شهربازی IMG دبی است که  طرفدارها و علاقمندان خاص خود را دارد. این قسمت، با الگوبرداری از کاراکترهای کارتون نتورک طراحی شده است که هیجانات خاص خود را دارد و طرفداران این کارتون می‌توانند شخصیت‌های مورد علاقه خود را در دنیای واقعی ببینند. از جذاب‌ترین قسمت‌های بخش کارتون نتورک می‌توان به  مجموعه سینمای بن‌تن اشاره کرد که اولین مجموعه سینمایی پنج بعدی در جهان به شمار می‌رود.

بخش مارول

یکی دیگر از بخش‌های مهم این شهربازی بخش مارول است که بر اساس شخصیت‌های محبوب مارول طراحی شده است. در این قسمت می‌توانید به دنیای شخصیت‌های ماورایی و سوپرمن‌ها وارد شوید، دستگاه‌ها و بازی‌های هیجانی و مهیج را سوار شوید و با استفاده از دستگاه‌های در نظر گرفته شده در این قسمت، زمانی سرشار از هیجان را داشته باشید و تمام استرس خود را خالی کنید.

این قسمت نیز فروشگاه‌ها، کافه و رستوران‌های مخصوص خود را دارد که می‌توانید بهترین خوراکی‌ها و خوشمزه‌ترین غذاها را در این قسمت میل کنید.

بخش ماجراجویی دایناسورهای متحرک

در این قسمت از شهر بازی با ربات‌هایی به شکل دایناسورها و بازی مهیج ترن هوایی سروکار دارید، می‌توانید آنها را از نزدیک لمس کنید، همچنین وارد یک دهکده زیبا می‌شوید که در آن، دایناسورها زندگی می‌کنند و می‌توانید چند ساعتی را در دنیای دایناسورها با هیجان‌های خاصی بگذرانید. از دیگر قسمت‌های دیدنی بخش دایناسورها می‌توان به سرزمین ممنوعه، دایناسور دزد چابک،  قلعه ماجراجویی، غارتگر و چرخ و فلک اشاره کرد. در این قسمت نیز می‌توانید از رستوران‌ها و فروشگاه‌های مخصوص این بخش، مواد غذایی و خوراکی‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.

بلوار آی ام جی

بلوار آی ام جی چهارمین بخش از شهربازی IMG دبی است که گردشگران و بازدید کنندگانی که به تفریحات پر از شادی و شور و نشاط علاقمند هستند می‌توانند به این قسمت بروند. در این قسمت، همه تدارکات برای داشتن یک تفریح فوق‌العاده و پر از شادی وصف‌ناپذیر برای شما مهیا است. همچنین قسمتی به عنوان هتل تسخیر شده در این بخش وجود دارد که هیجانات و تفریح در شهر بازی را تکمیل کرده است. بعد از تفریح  در بلوار آی ام جی می‌توانید به رستوران‌های مجلل و فروشگاه‌های بی‌نظیری که در این بخش هستند بروید و از غذاها و خوراکی‌های با کیفیت و بی‌نظیر آنها لذت ببرید.

دیگر امکاناتی که در شهربازی IMG دبی در انتظار شما است

علاوه بر چهار بخش اصلی این شهربازی، امکانات دیگری نیز در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید در زمان ورود به این مجموعه از آنها استفاده کنید و لذت ببرید:

بازی اسپایدر مَن

یکی از امکانات بسیار جذاب این شهر بازی،  وسیله بازی است که با الهام از کاراکتر اسپایدرمن طراحی شده است و شما با استفاده از آن می‌توانید بر بالای شهر بازی پرواز کنید و با بدی‌ها بجنگید. این بازی، محدودیت سنی ندارد اما برای افرادی که قد آنها از یک و نیم متر بیشتر است و وزنی کمتر از 120 کیلوگرم دارند قابل استفاده است.

هانتد هتل 

هانتد هتل از جذابیت‌های فوق‌العاده شهربازی آی ام جی است که در آن باید جرات ورود و همچنین شجاعت برای فرار داشته باشید. این هتل یکی از تفریحات فوق‌العاده و منحصر به فرد بلوار آی ام جی است که در آن باید جرات ورود به یک هتل وهم‌انگیز را داشته باشید و باید بدانید که خروج از این هتل کار راحتی نیست چرا که به محض ورود درها بسته می‌شود و شوک‌هایی به شما وارد می‎‌شود. ورود به این هتل، فقط برای افراد بالای 15 سال مجاز است. 

امکانات جانبی شهربازی IMG دبی

علاوه بر چهار بخش مهم شهربازی IMG دبی، امکانات رفاهی و تفریحی بیشتری نیز در این مجموعه وجود دارد که گردشگران می‌توانند  با خیال راحت از این امکانات استفاده کنند. در اینجا به چند نمونه از این امکانات اشاره می‌کنیم:

    • پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا

    • صندوق امانات که می‌توانید اشیای گرانقیمت خود را به صورت امانت به آنجا بسپارید.

    • دستگاه خودپرداز که با کمک آن می‌توانید با خیال راحت بلیط ورود به قسمت‌های مختلف پارک را بخرید.

    • مرکز امداد و کمک‌های اولیه برای زمانی که اتفاق و یا مشکلی پیش بیاید.

 

 
برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید