ورود به حساب کاربری
هتل رافلز دبی

شهر دبی واقع در کشور امارات، اکنون یکی از پیشرفته‌ترین شهرها در دنیا محسوب می‌شود. این شهر در سال‌های اخیر تغییرات بسیاری داشته است، همین امر سبب شده سالانه میلیون‌ها گردشگر برای تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری تور دبی، به کشور امارات سفر کنند. شما هم می‌توانید با گرفتن ویزای دبی و اقامت در این شهر مدرن، از  هتل‌های متفاوت آن لذت ببرید، یکی از هتل‌های محبوب در شهر دبی، هتل Raffles Dubai است. در این مقاله قصد داریم  به بررسی هتل رافلز دبی بپردازیم، با ما همراه باشید.

 

هتل رافلز دبی یک هتل پنج ستاره لوکس، هتلی 19 طبقه است که به شکل هرم ساخته‌شده است. این هتل مجلل در دبی، پرجمعیت‌ترین شهر امارات متحده عربی واقع‌شده و از معماری سنتی مصر الهام گرفته‌شده است. هتل رافلز دبی با سبک آسیایی و مصری در قلب شهر قرارگرفته و وسیع‌ترین اتاق‌ها را در بین هتل‌های شهر دارد. این اتاق‌ها با دوش های بدون اختلاف سطح، جای نشیمن و بالکن بیشتر شبیه سوئیت‌هایی فوق‌العاده هستند. 

این هتل با داشتن 7 رستوران و باری استثنایی و ده ها رستوران در وافی مال، بهترین مکان برای اقامت است. هتل رافلز در میان باغچه های سرسبز خصوصی قرار دارد و فضایی عالی برای زندگی و خوشگذرانی است. استخر روباز، باشگاه مدرن، اسپای استثنایی رافلز با 6 اتاق شامل سوئیت زوج‌ها و باغی انحصاری رافلز هتل را کامل می‌کند. فاصله هتل رافلز تا فرودگاه بین‌المللی دبی تنها 15 دقیقه است. این هتل شامل 252 اتاق و سوئیت، 6 رستوران، اسپا و مرکز تناسب‌اندام است.  

 

تاریخچه هتل: 

هتل رافلز دبی توسط وافی گروپ، یک شرکت بازرگانی دارای چند فعالیت مستقر در دبی ساخته‌شده است که بیش از 140 میلیون دلار در اولین پروژه هتل خود سرمایه‌گذاری کرده است. گروه Wafi قراردادی را منعقد کرده بود که هتل توسط زنجیره  Raffles Hotels & Resorts مستقر در سنگاپور مدیریت و اداره شود . این توافق سرآغاز ورود رافلز به خاورمیانه و گسترش حضور آن به 41 هتل در 35 مقصد بود.

 

در مارس 2013، رافلز دبی گران‌ترین الماس قرمز جهان را که توسط مارش وینگهام طراحی‌شده بود، به نمایش گذاشت. بعدا در همان سال در نوامبر 2013، هتل نمایشگاه هنری 1 میلیون دلاری را با همکاری CASI International در نیویورک ارائه کرد. این نمایشگاه هنر معاصر اسپانیا را توسط هنرمندانی مانند خوان مونوز، میگل بارسلو، فرانسیس پیکابیا و دیگران برجسته کرد.

 

موقعیت هتل:

هتل رافلز دبی نزدیک فرودگاه دبی و مرکز خرید برج خلیفه و وافی بازار قرار دارد. هتل از فرودگاه دبی ۴.۴ کیلومتر، از دبی مال ۵.۴ کیلومتر، از مسجد بزرگ ۴.۷ کیلومتر و از آکواریوم شارجه ۱۲.۲ کیلومتر فاصله دارد. شما هم می‌توانید با گرفتن ویزای دبی و اقامت در این شهر در یکی از مهم‌ترین مراکز خرید دبی به نام وافی مال در مجاورت رافلز دبی به ماجراجویی‌های خرید بپردازید. اقامت در این هتل به زوج‌ها پیشنهاد می‌شود.

 

اتاق‌های هتل : 

اتاق‌های هتل رافلز دبی با پارچه‌های مجلل و نقوش دست‌ساز تزئین شده‌اند. از طریق تلویزیون یا آی‌پد، سرویس پیشخدمت برای همه اتاق‌ها در دسترس است. اتاق‌ها دارای یک اتاق نشیمن، آشپزخانه و حمام هستند. تهویه هوا درجه حرارت راحت را تضمین می‌کند. هتل رافلز دبی دارای 252 اتاق و سوئیت با طبقه‌بندی: اتاق جلسات، سوئیت دیپلماتیک، سوئیت برجسته، لوکس سوئیت برجسته، پنت هاوس، سفیر سوئیت، سوئیت ریاست جمهوری، رویال سوئیت دارد جالب است بدانید هتل رافلز در دبی بزرگ‌ترین متراژ اتاق‌های هتل‌های دبی را داراست از 70 متر تا 650 متر  که در نوع خودش بی‌نظیر است پس مطمئن باشید به یکی از هتل‌های لاکچری دبی قدم می‌گذارید. اتاق‌های هتل رافلز دبی با وسایلی دست‌ساز ساخته‌شده از فابریک‌های لوکس تزیین‌شده است، برخی از اتاق‌ها دارای بالکون اختصاصی بوده و نما به سمت شهر و آسمان‌خراش‌های دبی دارند. تلویزیون، مینی بار و حمام لوکس در تمامی اتاق‌ها موجود است. همچنین میهمانان می‌توانند تختخواب‌های جداگانه رزرو کنند. برای مهمانان جوان‌تر می‌توان تختخواب کودک و تختخواب اضافی درخواست کرد. صندوق امانات ، مینی بار و یک میز نیز در دسترس است. یخچال، مینی یخچال و ایستگاه چای و قهوه از ویژگی‌های استاندارد هستند. یک مجموعه اتو برای راحتی مهمانان ارائه شده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به تلفن مستقیم، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و کابلی، رادیو و وای فای اشاره کرد. حمام‌ها دارای دوش، وان و وان-جکوزی است. سشوار و حوله برای استفاده روزانه در دسترس است. هتل دارای 87 اتاق غیر سیگاری و 1 اتاق استعمال دخانیات است. 

 

امکانات هتل : 

در رستوران‌های هتل رافلز دبی انواع غذاهای بین‌المللی و ژاپنی سرو می‌شود. اشیاء با ارزش خود را می‌توانید به‌صورت ایمن در گاوصندوق نگهداری کرد. امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم یا وای فای برای مهمانان وجود دارد همچنین از امکانات دیگر دسترسی به صندلی‌های چرخ‌دار است. تعدادی مغازه از جمله سوپرمارکت نیز موجود است. زمین هتل دارای یک زمین‌بازی و یک باغ دوست‌داشتنی است همچنین دارای امکانات اضافی شامل کتابخانه است. میهمانان می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. خدمات و امکانات بیشتر شامل خدمات نگهداری از نوزاد، کمک پزشکی، خدمات ترجمه، خدمات 24 ساعته اتاق و خدمات خشک‌شویی است.

 

ورزش و سرگرمی : 

مجموعه استخر روباز برای ورزش و آرامش ایده آل است. چترهای چوبی در دسترس میهمانان است. هتل دارای ورزش‌های روباز از جمله تنیس، بسکتبال، گلف و اسب‌سواری است. امکانات ورزشی و تفریحی در هتل شامل سالن بدن‌سازی و یوگا است. امکانات مختلف سلامتی در هتل وجود دارد که شامل اسپا، سونا، حمام بخار، سالن زیبایی و ماساژ درمانی است. گزینه‌های سرگرمی و امکانات تفریحی شامل یک سالن تفریحی و کلوپ است.

 

ویژگی‌های خاص:

هتل رافلز دبی دارای 6 غذاخوری و نوشیدنی در محل است:

رستوران لاجورد - رستوران اصلی هتل که بوفه بین‌المللی شامل تمام غذاهای عربی و آسیایی سرو می‌کند.

دارای منوی گسترده قلیان

سالن رافلز - یک کافه دنج با منوی شیرینی و کیک سبک

تومو - رستورانی در هتل که غذاهای اصیل ژاپنی را سرو می‌کند

People by Crystal  کلوپ شبانه برنده جایزه در دبی

رستوران - غذاخوری کنار استخر با غذا و نوشیدنی

 

جوایز و افتخارات:

از زمان افتتاح آن در سال 2007، رافلز دبی جوایز مهمان‌نوازی مختلفی از جمله:

هتل شماره 1 دبی در TripAdvisor.com

دومین هتل برتر در خاورمیانه و شمال آفریقا توسط Condé Nast Traveler Readers' Choice Awards 2014 

رتبه 58 در میان 100 تفرجگاه برتر جهان توسط Condé Nast Traveler's Choice Awards 2014

اسپا رافلز یک منوی دلپذیر برای آرامش و تجدیدقوا ارائه می‌دهد. دارای اتاق‌های بخار و سونا است. استخر روباز و باشگاه بدن‌سازی با تجهیزات اضافی نیز موجود است.

طیف گسترده‌ای از غذاهای بین‌المللی در 7 رستوران رافلز موجود است که شامل یک رستوران ژاپنی برنده جایزه، TOMO و Raffles Salon است که چای سنتی بعدازظهر سرو می‌کند.

 

در پایان امیدواریم با گرفتن ویزای دبی و اقامت در هتل رافلز دبی لحظات و خاطرات خوبی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

 
برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید