ورود به حساب کاربری
بهترین مراکز برای خرید و غذاخوری در دبی

دبی به عنوان عروس خلیج فارس و بهشت خاورمیانه شهری رویایی با مراکز خرید بی‌شمار و متنوع و رستوران‌هایی خاص و کم‌نظیر است و دقیقا به علت همین تنوع یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی شما  پس از دریافت ویزای دبی و سفر به این شهر این است که از کجا خرید کنیم؟ و در کجا غذا بخوریم؟ با توجه به این موضوع، ما در این مطلب قصد داریم چند نمونه از بهترین مراکز خرید و غذاخوری این شهر را به شما معرفی کنیم تا با توجه به زمان اقامت خود برنامه‌ریزی بهتری برای داشتن سفری پربارتر داشته باشید. 

 

BB Social Dolining رستوران

این رستوران معروف که در مرکز خرید دبی اینترنشنال فایننشال سنتر واقع شده‌است یک رستوران و غذاخوری عالی است که هم برای گوشتخواران و هم گیاهخواران بسیار مناسب است چرا که منوی بسیار مفصل و متنوعی از غذاهای گیاهی و گوشتی شامل اردک سرخ‌ شده، مرغ‌های بی‌بی‌کیو، لقمه‌های مخصوص کیاهی و ... دارد. نکته جالب در مورد این رستوران این است که در سه طبقه مجزا طراحی شده‌است و در هر طبقه یک تم غذایی مخصوص سرو می‌شود. 

 

رستوران الحمدیه دبی

این رستوران لاکچری و زیبا تنها شصت دقیقه با فرودگاه دبی فاصله دارد و معمولا جزو اولین رستوران‌های انتخابی گردشگران است. رستوران الحمدیه در یک مجتمع پنهانی در میان تپه‌های شن و ماسه واقع شده‌است، از این رو شما در این رستوران شاهد نمایش‌های اصیل عربی هم چون اسب‌سواری، رقص عربی و ... خواهید بود. منوی رستوران الحمدیه شامل غذاهای لذیذ و سنتی عربی است. شما می‌توانید با انتخاب این مکان لحظاتی به یادماندنی را در سفر به دبی تجربه کنید.

 

  Latitude رستوران 

این رستوران معروف یکی از بهترین رستوران‌های دبی در منطقه جمیرا است که منو قوی و متنوع و مثال‌زدنی دارد. رستوران لتیتود در کنار سرو انواع غذاهای بین‌المللی و دریایی برنامه‌های مفرحی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است مثلا سه‌شنبه  فضایی عربی و شب‌های شنبه فضایی آمریکایی بر این رستوران حاکم می‌شود. اجرای موسیقی زنده و داشتن فضایی مخصوص بازی کودکان از دیگر ویژگی‌های این رستوران معروف است. رفتن به این رستوران می‌تواند جزو یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات سفر شما باشد. 

 

رستوران بین المللی اتمسفر 

این رستوران استثنایی بلندترین رستوران جهان است که در ارتفاع ۴۲۲ متری از سطح زمین و در طبقه  ۱۲۲ برج معروف خلیفه قرار دارد. با رفتن به این رستوران ۳۶۰ درجه همه چیز را زیر پای خود حقیر و کوچک خواهید دید و با گردش آن در هر ساعت چشم‌اندازی کامل از شهر زیبای دبی را خواهید دید. هنگام رفتن به این مکان باید دقت داشته باشید  که پوشیدن لباس‌های غیر مرسوم و غیرمعمول مثل شلوارک و ... در آن ممنوع است. این رستوران لاکچری دارای بخش‌های مختلفی چون سالن خصوصی اتمسفر، سالن اصلی، سالن‌های عمومی و ... است. این مکان منوی کاملی از غذاهای مختلف دارد در حقیقت شما با رفتن به این رستوران با یک تیر چند نشان را می‌زنید هم غذای خود را میل می‌کنید، هم از چشم‌انداز زیبای این رستوران بهره می‌برید و هم یکی از بهترین مکان‌های گردشگری این شهر را دیده‌اید.

 

  Pierchicرستوران 

رستوران پیرچیک یکی از رمانتیک‌ترین رستوران‌های شهر دبی است. این رستوران لاکچری در انتهای اسکله‌ای زیبا در برج العرب جمیرا واقع شده‌است که رفتن به آن لحظاتی ماندگار در کنار چشم‌اندازی بی‌نظیر و رویایی در دل خلیج فارس را برای شما فراهم می‌کند. غذاهای دریایی در این مکان توسط سرآشپزهای حرفه‌ای و مطرح طبخ می‌شود. منو این رستوران شامل انواع خرچنگ، صدف دریایی، ماهی و ... است که به شکلی زیبا و متفاوت روی میز سرو می‌شوند.

 

رستوران و بار ۱۰۱ 

این رستوران لاکچری و مدرن در یک تفریگاه ساحلی خصوصی قرار دارد. در این رستوران هم می‌توانید از میز و صندلی‌های سرپوشیده استفاده کنید و هم ‌می‌توانید از میزهایی که کنار آب چیده شده‌اند استفاده کنید و از منظره زیبای رو به آب‌های نیلگون خلیج فارس لذت ببرید. یکی از مزایای این رستوران داشتن یک بار حرفه‌ای و تمام عیار و ارائه‌ خدمات تا پاسی از شب است. این امر سبب می‌شود کسانی که مشغول گشت‌و‌گذار یا پایکوبی تا نیمه‌های شب هستند بتوانند برای صرف شام با خیال راحت به این رستوران رویایی مراجعه کنند. در این رستوران در کنار امکاناتی مانند اینترنت پر سرعت، پارکینگ، صندلی چرخدار و ... موسیقی زنده هم برای مشتریان پخش می‌شود تا لذت خوردن غذا برای شما دو برابر شود. 

 

  Dinner in the Skyرستوران 

 این مکان یکی از خارق‌العاده‌ترین رستوران‌های دنیا است که ارزش گرفتن ویزای دبی را جهت تجربه خوردن مهیج‌ترین وعده غذایی تمام عمر شما در دل آسمان دارد. این رستوران استثنایی و البته گران در محله‌ای به نام مارینا قرار دارد و تنها ظرفیت پذیرایی از ۲۲ نفر را دارد، بدین صورت که شما پس از نشستن روی صندلی چرمی که بر روی صفحه‌ای فلزی استوار شده‌است توسط جرثقیل تا ارتفاع ۵۰ متری از زمین بالا می‌روید. در این رستوران شیک و مدرن انواع غذاهای بین‌المللی به وسیله سرآشپزهای فوق حرفه‌ای تهیه می‌گردد. پس اگر در سفر خود فارغ از هزینه به دنبال تجربه خودن غذا در مکانی هیجان‌انگیز و متفاوت هستید حتما سری به این رستوران بزنید.

 

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه از جمله بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر دبی است که در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده‌است. از جمله امکانات و ویژگی‌های مهم این مرکز می‌توان به وجود ۲۷۰ مغازه و فروشگاه، ۲۱ سینما، ۵۰ رستوران و پارکینگی با ظرفیت ۴۵۰۰ ماشین اشاره کرد که در نوع خود بی‌نظیر است. معماری این مرکز خرید تلفیقی از نقاشی‌ها و آثار باستانی شش کشور مصر، ایران، چین، هند، تونس، اندلس در شش حیاط مجزا است که همین امر سبب شده‌است مرکز خرید ابن بطوطه نمایی چشم‌نواز و بسیار زیبا داشته باشد. 

 

مرکز خرید برجمان

اگر به دنبال جدیدترین و به روزترین مدل‌های دنیا هستید حتما باید سری به این مرکز بزنید. مرکز خرید برجمان دارای دو بخش قدیمی و جدید است که برندهای گران در بخش  قدیمی قرار گرفته‌اند. این مرکز خرید نیز با حدود ۳۲۰ فروشگاه گشت‌‌و‌گذاربرای خریدی راحت  را برای شما فراهم می‌کند.

 

مرکز خرید سیتی سنتر دیره

اگر قصد خرید طلا را دارید مرکز خرید سیتی سنتر دیره با داشتن ۳۵۰ مغازه مخصوص فروش طلاهای سنتی و مدرن پذیرای شما خواهد بود. این مرکز چند منظوره علاوه بر داشتن ۳۳ مغازه طلافروشی، ۳۵۰ مغازه و فروشگاه، ۴۰ رستوران امکاناتی چون سالن بولینگ، پارک تفریحی سرپوشیده، سینما را نیز جهت خریدی به یادماندنی برای شما آماده و طراحی کرده‌است. 

 

مرکز خرید دبی مال

دبی مال بزرگترین و عجیب‌ترین مرکز خرید دنیا و یکی از بهترین مراکز گردشگری شهر دبی است که توانسته رکورد خرید و بازدید را در سال ۲۰۱۲ به خود اختصاص دهد. این مرکز عریض و طویل ۱۲۰۰‌مغازه و فروشگاه را در دل خود جای داده‌است. عجیب‌ترین چیز در این مرکز امکان اسکی روی یخ، آن هم در کشوری با جغرافیای بیابانی و کویری است. شما در این مرکز در کنار خرید شاهد بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا، بزرگ‌ترین شیرینی فروشی جهان، بزرگ‌ترین صفحه نمایش دیود نورگسیل زیستیک، بهترین نورپردازی سازه‌ای نیز هستید. در واقع در دبی مال شما آنچه به اصطلاح از شیر مرغ تا جان آدمیزاد نیاز داشته باشید را خواهد یافت. 

 

مرکز خرید فستیوال سنتر دبی

فستیوال سنتر یکی دیگر از مراکز محبوب و معروف دبی است که دارای دو بخش است. بخش اول که مرکزی مجلل برای خرده‌فروشان است و شما در آنجا می‌توانید به رستوران‌ها و کافه‌های مختلف و مکان‌های تفریحی طراحی شده  بروید و حسابی تفریح کنید. در بخش دوم نیز ۶۰۰ مغازه، ۱۰۰ رستوران، مجتمع سینمایی ۱۲ پرده، سالن بولینگ، پارکینگی با ظرفیت ۱۳ هزار ماشین وجود دارد  که در مجموع با رفتن به این مرکز ساعاتی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را تجربه خواهید. 

 

مرکز خرید مرکاتو

این مرکز زیبا با معماری چشم‌گیر خود جزو اولین تم‌های مال در امارات و خاورمیانه است. در طراحی سالن و نمای این مرکز از سبک معماری رنسانس و  المان‌های ایتالیایی، اسپانیایی و فرانسوی الهام‌ گرفته شده‌است. شما با ورود به این مکان حس قدم زدن در خیابان‌های لوکس و با سنگ فرش‌هایی زیبا را تجربه خواهید کرد. مرکز خرید مرکاتو در خیابان جمیرا واقع شده‌است و حضور اکثر برندهای بین‌المللی را در این مرکز خواهید دید. 

 

مرکز خرید اوت لت مال

اوت لت مال‌ها مراکز خریدی ارزان هستند که در بین مردم محبوبیت فراوانی دارند. اوت لت مال دبی نیز با داشتن ۲۴۰ فروشگاه پذیرای ۱۲۰۰ برند بین‌المللی و شناخته شده جهان است که در طول سال همواره بین ۳۰ تا ۹۰ درصد تخفیف را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. این مرکز بهشت کسانی است که واقعا با خرید کردن جانی دوباره می‌گیرند چرا که به راحتی می‌توانند انواع و اقسام پوشاک مارک و باکیفیت را با قیمتی استثنایی بخرند. 

 

مرکز خرید امارات مال 

این مرکز پس از مرکز خرید دبی مال جزو بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا است که در ۴ طبقه ساخته شده‌است و بیش از ۵۰۰ فروشگاه و مغازه دارد. امارات مال نیز دارای پیست اسکی سرپوشیده بسیار بزرگی است که در کنار امکانات تفریحی دیگر مثل شهربازی، سینما و ... واقعا فضایی جذاب را برای بازدیدکنندگان خود گرد آورده‌است. 

 

نتیجه گیری

با توجه به اینکه خرید و رستورانگردی جزو جذاب‌ترین بخش سفرهای سیاحتی و تفریحی هستند دبی به عنوان شهری مدرن  بهشت مراکز خرید و رستوران‌های متنوع  است که می‌تواند یکی از بهترین‌ها انتخاب‌ها برای دریافت ویزای دبی از سمت کسانی باشد که به خرید کردن علاقه وافری دارند.

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید