ورود به حساب کاربری
تجربه یک اقامت رویایی در هتل آرمانی دبی

اگر هم اکنون ویزای دبی را در دست دارید و به قصد سفر به عروس خلیج فارس به دنبال یک هتل بی‌نظیر هستید تا اقامتی دل‌چسب و خاطره‌انگیز را در آن تجربه کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. می‌خواهیم یکی از هتل‌های بی‌نظیر و رویایی بزرگترین شهر امارات متحده را به شما معرفی کنیم. شاید بعد از خواندن این مطلب تصمیم گرفتید با انتخاب هتل آرمانی دبی یکی از به یادماندنی ترین سفرهای‌تان را رقم بزنید.

هتلی شیک و مجلل با نام برند محبوب جورجیو آرمانی (Dubai Armani Hotel) 

حتما نام آسمان خراش مشهور دبی، برج خلیفه را شنیده‌اید. این هتل بخشی از این برج بزرگ است که با یک ورودی اختصاصی از آن می‌توان وارد هتل شد و 11 طبقه از برج بزرگ خلیفه را شامل می‌شود. دسترسی مستقیم به dubai mall مرکز خرید بزرگ دبی و نزدیک بودن به فرودگاه بین المللی دبی از مزایای اقامت در این هتل برای شماست.

این هتل 5 ستاره در سال 2010 تاسیس شده است. دارای 165 سوییت در 11 طبقه برج خلیفه و همچنین 252 اتاق در 27 طبقه است که با متراژ و امکانات متنوع برای رفاه حال مسافران و متناسب با نیاز آنان در نظرگرفته شده‌اند. 

امکانات ویژه اتاق‌ها

همه اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع و دیوارهای عایق صدا هستند. داخل اتاق‌ها بسیار لوکس و تمیز و با نهایت دقت و ظرافت و کیفیت طراحی شده است. مبلمان و تختخواب‌های راحت و زیبا و مجلل هتل آرمانی دبی با پارچه‌هایی لوکس طراحی و تزیین شده‌اند، همچنین کفپوش‌های تاتامی ژاپنی و سایر امکانات رفاهی و بهداشتی همه و همه از بهترین‌ها هستند و تجربه دلپذیری از یک سفر به یاد ماندنی را به شما هدیه می‌کنند.

سرویس بهداشتی اتاق‌ها دارای وان و دوش و همه لوازم شوینده  بهداشتی می‌باشند. سرویس خواب اتاق‌ها بسیار با کیفیت و تمیز بوده و ملحفه‌ها و حوله‌ها همگی ضد حساسیت و یک‌بار مصرف هستند. امکان استفاده از منوی بالش هم در اتاق‌ها وجود دارد. برای حفظ سلامت مسافران همه وسایل بهداشتی به‌طور مرتب ضد عفونی می‌شوند.

هر اتاق دارای یک گاوصندوق دیجیتالی است که می‌توانید با خیال راحت برای امنیت وسایل قیمتی و با اهمیت خود مثل جواهرات یا لپ‌تاپ و وسایل دیجیتالی شخصی‌تان از ان استفاده کنید.

از دیگر امکانات اتاق‌های اینترنت سیمی و وای فای رایگان، یخچال مینی بار، تلفن و تلویزیون 40 اینچ صفحه تخت و امکان استفاده از شبکه‌های جهانی، پخش کننده DVD، ایستگاه آیپاد، قهوه ساز و چای ساز، میز مطالعه، سشوار، اتو و انواع لوازم و خدمات دیگری است که در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی از پذیرش درخواست کنید. 

همچنین امکان درخواست تخت اضافه هم با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد. نظافت اتاق‌ها در هتل آرمانی دبی به صورت روزانه با توجه به درخواست شما انجام می‌شود.

انواع اتاق های هتل آرمانی

همان‌طور که می‌دانید آنچه شهر دبی را تبدیل به یک قطب گردشگری جهانی کرده است، شهری است که همیشه زنده و پر هیاهو، لوکس و پر از رنگ و نور و صداست. تا آن‌جا که مراحل دشوار دریافت ویزای دبی هم طرفداران را از سفر منصرف نمی‌کند. از این‌رو در نظر گرفتن نمای این شهر زیبا در تمامی اتاق‌ها و سوییت‌های هتل، بی شک یکی از امتیازات قابل توجه آن است.

همه اتاق‌های این مجموعه علاوه بر نمای شهر دارای تخت و حمام خصوصی و فضای پذیرایی هستند. اما متراژ و تعداد اتاق‌ها و تخت‌ها متفاوت در نظر گرفته شده است تا مسافران به فراخور نیازشان حق انتخاب داشته باشند. در اینجا چند نمونه از سوییت‌ها را معرفی خواهیم کرد:

  • سوییت آرمانی دبی: بزرگترین و لوکس‌ترین سوییت هتل آرمانی که با مساحت 390 متر و دو اتاق خواب مجزا یکی برای زوج با تخت دونفره و یکی با یک تخت تک‌نفره و حمام‌های خصوصی، داشتن فضای مناسب پذیرایی و نمای زیبای شهر دبی همه آنچه را که از یک اقامت‌گاه بی‌نظیر انتظار دارید فراهم می‌کند.
  • سوییت پرایمر و فونتین: این دو سوییت هتل آرمانی دبی به ترتیب با مساحت 90 و 80 متری و نمای زیبای فواره‌های دبی و همچنین داشتن سایر امکانات یک انتخاب مناسب برای مسافران است.
  • سوییت امباسدر آرمانی (با تراس): این سوئیت 150 متری و دارای همه امکانات رفاهی است. به دو صورت با تراس و بدون آن در نظر گرفته شده‌است. 
  • سوییت سیگنیچر آرمانی: این سوییت بزرگ 235 متری همه امکانات رفاهی و البته چشم انداز زیبای شهر را شامل می‌شود.
  • سوئیت اکسکیوتیو آرمانی: یک سوییت 95 متری دنج با امکانات رفاهی کامل و نمای شهر.
  • آپارتمان با یک(یا دو) اتاق خواب: آپارتمان‌های هتل هم با فضای 105 متری (یک خوابه)و 185 متری(دو خوابه) و تمامی امکانات برای مسافران طراحی شده‌اند.
  • اتاق دبل کلاسیک: این اتاق 70 متری شامل تمام امکانات رفاهی می‌شود.
  • اتاق دبل دولوکس: این اتاق با تمام امکانات و با متراژ 45 متری برای مسافران در نظر گرفته شده‌است.

سایر امکانات رفاهی خدماتی تفریحی در فضای عمومی هتل

هتل آرمانی دبی دارای استخر لوکس هم در فضای باز و هم به صورت سرپوشیده است که در همه سال می‌توانید از آن لذت ببرید. همچنین انواع خدمات اسپا و ماساژها و حمام سنتی را می‌توانید در این مجموعه به شیوه‌ای دل‌پذیر تجربه کنید. 

همچنین امکان استفاده از آبگرم اختصاصی لوکس و سونا و جکوزی و خدمات ورزشی و تناسب اندام هم به صورت 24 ساعته در نظرگرفته شده است. امکان نگه‌داری کودکان با پرداخت هزینه هم وجود دارد. همچنین کرایه ماشین از هتل و یا سرویس جابه‌جایی به فرودگاه با هزینه جداگانه انجام می‌شود.

این هتل دارای یک فضای 69 متری برای برگزاری کنفرانس‌ها و رویدادهاست. همچنین خدمات برگزاری مراسم عروسی و تشریفات موجود است.

از دیگر امکانات رایگان عمومی می‌توان به اینترنت سیمی و Wi-Fi، پارکینگ خودرو، خدمات صرافی، ایستگاه‌های خدمات کامپیوتر و دستگاه فکس و کپی، روزنامه، آسانسور و پله‌های خروج اضطراری، خشکشویی، خودپرداز، خدمات‌پزشکی، اطفاء حریق و برق اضطراری اشاره کرد.

کارکنان هتل آرمانی برای رفاه بیش‌تر مسافران مسلط به چند زبان بوده و با هر کدام از زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، لتونی، رومانیایی، روسی، فیلیپینی و چینی که تمایل داشته باشید به شما سرویس ارائه می‌دهند. پذیرش 24 ساعته هتل آرمانی دبی و داشتن راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان و امکان استفاده از انبار چمدان هم از سایر امکانات در نظر گرفته شده برای مسافران است.

رستوران و کافه های هتل

صبحانه هتل به صورت بوفه و از ساعت 6 صبح تا 11 در دسترس مسافران است.

همچنین هتل ارمانی دارای 7 رستوران زیبا و مجلل است که برای وعده‌های نهار و شام میزبان مسافران با ملیت‌ها و ذائقه‌های مختلف هستند.

علاقه‌مندان به غذاهای ژاپنی برای صرف شام می‌توانند رستوران ژاپنی آرمانی ( Armani HashiJapanese) را انتخاب کنند.

رستوران هندی آرمانی ( Armani amalIndian ) هم سرویس شام را با انواع غذاهای سنتی هندی و با اجرای موسیقی زنده هندی ارائه می‌دهد. 

 رستوران مدیترانه‌ای این هتل (Armani mediterraneo) در وعده شام و نهار با انواع غذاهای مدیترانه‌ای پذیرای مسافران هتل است.

رستوران ایتالیایی آرمانی (Armani ristoranteitalian) را حتما برای سرو شام امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر غذاهای ایتالیایی لذت ببرید.

رستوران خانواده دل ایتالین آرمانیArmani delitalian family restaurant)  )  در همه وعده‌های غذایی میزبان شماست.

Armani ristorante و سایر رستوران‌های هتل آرمانی دبی هم با انواع غذاهای سنتی و مدرن اروپایی و آسیایی و دریایی شما را شگفت زده خواهند کرد.

همچنین این هتل دارای کافه زیبا با ویویی بی‌نظیر از فواره‌های دبی است که برای اوقات استراحت شما بسیار مناسب و دلپذیر است. شما می‌توانید از عرشه برای تماشای برج خلیفه استفاده کنید و از نمای زیبای ان لذت ببرید.

 فاصله هتل آرمانی تا جاذبه های دبی

از آن‌جا که یکی از مزایای مورد توجه مسافران در انتخاب هتل همواره مسافت هتل از مکان‌های تفریحی و گردشگری شهر است، در ادامه فواصل بعضی از جاذبه‌های گردشگری دبی از هتل را برای‌تان آورده‌ایم:

برج خلیفه: هیچ فاصله ای با هتل ندارد و در واقع هتل بخشی از برج است.

دبی مال: 500 متر با هتل فاصله دارد. (فاصله زمانی با تاکسی: 9 دقیقه)

مرکز خرید سیتی واک: 1 کیلومتر با هتل فاصله دارد. (فاصله زمانی با تاکسی: 8 دقیقه)

جمیره پلازا: 3.8 کیلومتر با هتل آرمانی دبی فاصله دارد. (فاصله زمانی با تاکسی: 15 دقیقه)

پارک بازی گاردن گلو: 1 کیلومتر با هتل فاصله دارد. (فاصله زمانی با تاکسی: 11 دقیقه)

دبی فریم: 5 کیلومتر. (فاصله زمانی با تاکسی: 10 دقیقه)

پل معلق: 7 کیلومتر. (فاصله زمانی با تاکسی: 17 دقیقه)

مرکز خرید تویین تاورز: 9 کیلومتر (فاصله زمانی با تاکسی: 15 دقیقه)

فرودگاه بین المللی دبی: 2 کیلومتر با هتل فاصله دارد. (فاصله زمانی با تاکسی: 16 دقیقه)

فرودگاه بین المللی شارجه: فاصله آن با هتل در حدود 3 کیلومتر است. (فاصله زمانی با تاکسی: 32 دقیقه)

آدرس هتل

امارات متحده عربی، دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید، برج خلیفه، هتل آرمانی دبی

اگر قصد کردید شما هم این شهر و هتل زیبا را از نزدیک ببینید یا چند روزی در آن اقامت کنید، قدم اول اقدام برای اخذ ویزای دبی است. بی شک اقامت در این هتل یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین خاطرات را برای شما خواهد ساخت.

 

 

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید