ورود به حساب کاربری
در لوکس ترین هتل های دبی اقامت شاهانه را تجربه کنید

دبی را می‌توان یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای دنیا دانست که در امر گردشگری، تجارت و اقتصاد حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و جزو 10 برترین شهر دنیا برای بازدید است. لوکس ترین هتل های دبی مکان‌هایی هستند که بسیاری از ما دوست داریم آن را به عنوان خانه خود یاد کنیم اما زیبایی و جمال این اماکن به قدری زیاد است که شاید تنها بتوان آن را در رویا دید. بدون شک همزمان با دریافت ویزای دبی اولین کاری که باید انجام بدهید رزرو یک هتل است و چه بهتر که این هتل جزو بهترین‌های این شهر افسانه‌ای باشد. دبی هتل‌های مختلفی را در خود جای داده که هر یک رده‌بندی‌های متفاوتی دارند. از هتل 7 ستاره که یک اقامت فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد تا هتل‌های اقتصادی و معمولی برای هر سلیقه و هر بودجه‌ای می‌توان این شهر را مناسب دانست.

در این شهر لوکس‌ترین هتل‌هایی که در مخیله نمی‌گنجند قرار دارند. از هتلی به شکل بادبان به نام برج العرب که اولین بنای 7 ستاره در جهان است گرفته تا هتل‌های لب ساحل و سوئیت‌های مخصوص خانواده‌های میلیونر در این شهر وجود دارند. در بازار لوکس دبی رقابت بسیاری وجود دارد و در سطح جهانی نیز دبی شهری است که با رقبای بسیاری رقابت می‌کند و هتلی که پیروز میدان باشد می‌تواند معیارهای جهانی در رابطه با مهمان‌نوازی از تروریست‌ها را تعیین کند و این چیزی است که امارات متحده عربی به آن افتخار می‌کند. امکاناتی همچون هلی پد و یا آذین‌بندی‌های مختلف نمی‌تواند برای لیست شدن در فهرست لوکس ترین هتل های دبی کافی باشد، بلکه کوچکترین جزئیات تعیین‌کننده رتبه و اعتبار آن خواهد بود. پتوهای کشمیری در هتل Bulgari دبی و گران‌قیمت‌ترین لوسیون‌های حمام در هتل Mandarian Jumairah تنها بخشی از امکانات اتاق‌های هتل‌های لوکس دبی است که بسیاری از مردم جهان آرزو دارند آن‌ها را در خانه‌های خود داشته باشند اما این‌ها تنها در لوکس‌ترین بناهای دبی پیدا می‌شوند٫ در ادامه نگاهی به بهترین هتل‌ها در این شهر زیبا خواهیم انداخت.

Burj Al Arab Jumeirah - هتل برج‌العرب جمیرا

هتل برج‌العرب که به عنوان لوکس‌ترین هتل در دنیا یاد می‌شود تنها بنای 7 ستاره موجود در شهر دبی است. هتل منظره بی‌نظیر و چشمگیری از خلیج فارس را برای شما به همراه خواهد داشت و کاروان ماشین‌های رولزرویس آن جمال و شکوه بسیاری را برای شما به همراه می‌آورند. این هتل امکانات رفاهی و تجربه‌ای لوکس و غیر قابل باور را برای شما فراهم خواهد کرد، به همین دلیل در صدر فهرست لوکس ترین هتل های دبی قرار می‌گیرد. این هتل لوکس و دیدنی 91 متر از فضای داخل آب را پوشش داده است و امکانات بسیار لاکچری در دل آن جای دارند. از این میان می‌توان به دو استخر از جمله یک استخر آب شور اشاره کرد که گویی مستقیما از طریق آفتاب، یخ‌های ذوب شده را با نمک ترکیب کرده‌اند و لذتی وصف ناشدنی را برای شما ایجاد می‌کنند. در محوطه این هتل و در کنار استخرها 32 آلاچیق بسیار زیبا و 120 صندلی آفتابگیر لاکچری برای شما طراحی شده‌اند. در نمای داخلی هتل نیز غوغایی به پا شده و گوشه به گوشه آن تجربه یک دکوراسیون بسیار پیشرفته و ارزشمند را به شما خواهد داد. استفاده از دهلیزهای بلند و ستون‌های طلایی، روح تازه‌ای را به جان خسته مسافران این هتل خواهد دمید. همچنین رنگ‌بندی‌های مختلف و شراره‌هایی از جنس ورقه‌های طلا و بیشتر از 30 نوع سنگ مرمر در دکوراسیون این هتل قرار دارند و لحظه به لحظه زیبایی را برای شما فریاد می‌زنند.

The Bulgari Resort & Residences Dubai - هتل بولگاری دبی

این خلوتگاه دنج و بی‌نظیر که الهام گرفته شده از دهکده‌های آرامش‌بخش مدیترانه‌ای است، کار یکی از معروف‌ترین شرکت‌های معماری ایتالیایی به نام Antonio Citterio Patricia Viel است و دومین هتل در فهرست لوکس ترین هتل های دبی خواهد بود. از نظر دقت در ساخت و معماری می‌توان این خلوتگاه دنج را برابر با ظرافت‌های جواهرات تراشیده شده بولگاری دانست. در این هتل از مواد اولیه خاص و عمدتا کمیاب مانند عقیق سبز ایرانی و سنگ‌های گرانیتی سیاه مغولی استفاده شده است که با نمایش قطعات بولگاری خودنمایی می‌کنند. امکاناتی همچون استخر رو باز در فضای بیرون کلوپ‌های ساحلی، نمای برج خلیفه دبی و همچنین سالن ماساژ اختصاصی را می‌توان جزو بهترین امکاناتی دانست که در این شهر لوکس و البته در این هتل لوکس می‌توانید داشته باشید. دیگر نکته قابل توجهی که باید به آن اشاره کرد حضور سه سرآشپز نامدار و ستاره دار جهانی است که در رستوران این هتل هنرنمایی می‌کنند.

Mandarin Oriental Jumeira, Dubai - هتل مندریان دبی

هتل مندریان دبی جزو دیگر هتل‌های بی‌نظیر این شهر رویایی است که ساحل اختصاصی و سالن ماساژ را وارد عرصه مهمان‌نوازی کرده است. در این هتل پنج استخر خصوصی به همراه ساحل اختصاصی و یک سالن ماساژ با خدمات بی‌نقص و مهمان‌داری بی نظیر وجود دارد که لذت سفر به دبی را برای شما چند برابر خواهد ساخت، پس بد نیست پس از دریافت ویزای دبی فکری به فکر رزرو اتاق در این هتل باشید.  در این هتل مرکز فیتنسی وجود دارد که به عنوان اولین مرکز بدنسازی دبی بر اساس ورزش‌های ساحلی شناخته شده، به همین دلیل نام این هتل را در فهرست لوکس ترین هتل های دبی قرار داده‌ایم. در داخل سوئیت‌ها، از یک حمام پوشانده شده با سنگ‌های مرمر، دوش‌های بارانی، چراغ‌های برنزی و تاسیسات برند استفاده شده که همگی در یک پس زمینه مرواریدی ظاهر می‌شوند و یک دید خیره کننده از شهر دبی و ساحل این هتل برای شما فراهم می‌کنند. اکثر اتاق‌های این هتل دارای بالکن یا تراس هستند که نمایی از خلیج فارس و یا افقی از خط دید شهر دبی را برای شما به ارمغان می‌آورند. البته که حضور یک سرآشپز تحسین‌شده به نام Jose Avillez هم در این هتل به عنوان نکته مثبت یاد می‌شود، چرا که او جزو سرآشپزهای ستاره‌دار در رستوران‌های پرتغال محسوب می‌شود و طعم خاطره‌انگیزی را برای شما خلق می‌کند.

Jumeirah Al Naseem- هتل جمیرا النسیم دبی

این اقامتگاه شیک و بی نظیر تفسیر کاملا جدید و تازه‌ای را از سبک عربی برای شما فراهم می‌کند. استفاده از حالت‌های لاکچری کرم رنگ و طلایی در کنار پارچه‌های کمرنگ آویزان شده زینتی و استفاده از فن‌های چوبی به سبک کلونی در کنار نخل‌های گلدانی غول پیکری که در گوشه به گوشه هتل خودنمایی می‌کنند، سفر لذت‌بخشی را برای شما فراهم خواهد ساخت. دیوارهای شیشه‌ای که برای این هتل استفاده شده نمای زیبایی از برج‌العرب را به خورد چشمان شما می‌دهد، به همین دلیل در فهرست لوکس ترین هتل های دبی قرار می‌گیرد. در زیر این دیواره‌ها یک اقامتگاه صخره‌ای کوچک با استخری لاجوردی قرار دارد. همچنین یک محوطه بی‌نظیر که به دست هنرمند و طراح چیره‌دست Bill Bensley طراحی و ساخته شده است. در اولین ورود به هتل مهمانداران برای شما چای یخ به همراه گل یاس و نوشیدنی‌های بسیار لذیذ هدیه خواهند داد. همچنین شما این شانس را دارید که بتوانید از تالاب ویژه لاک‌پشت‌ها در این هتل بازدید کنید.

Four Seasons Resort Dubai - هتل چهار فصل دبی

اگر به دل نشستن در اولین نگاه، مهمترین عنصر برای یک هتل باشد، بنابراین این هتل را می‌توان بهترین گزینه در تاثیر گذاری اولیه دانست. نمای خیره‌کننده نورانی این هتل، ساحلی پر از گل‌های تازه در گلدان‌های کریستالی و پنجره‌های قدی با نمایی خیره‌کننده از چمنزارهای دبی را می‌توان ویژگی‌هایی دانست که در کمتر هتلی می‌توانید ببینید. این هتل یکی از لوکس ترین هتل های دبی است که سبک کلاسیک چهار فصل را با عناصر منحصربه‌فرد خاورمیانه‌ای، مانند سقف‌های طلایی ترکیب می‌کند و آن را در کنار موزاییک‌های مرمری و کف‌های درخشان قرار می‌دهد. مهمانداران این هتل با پوشش خاص ساحلی یا استخری خود هر ساعت پذیرایی می‌کنند و نوشیدنی‌های مختلف به همراه میوه و شیرینی‌های نظیر را برای شما می‌آورند، مگر اینکه روی صندلی خود دکمه مزاحم نشوید را بزنید و یک خلوت خصوصی را در کنار استخر مجموعه تجربه کنید.

Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah - هتل والدورف آستوریا نخل جمیرا

گشت زنی با هلی کوپتر از روی سایت هلی پد و همچنین داشتن بالشت‌های آبی در سالن ماساژ باعث شده تا این قصر مجلل به یکی از بهترین هتل های دبی تبدیل شود که با غرور در مقابل برج‌العرب قرار گرفته است. در قسمت پذیرش یک برج ساعت قرار دارد که جذابیت دنیای قدیمی را با راهروهای براق و پوشانده شده از سنگ مرمر این هتل ترکیب می‌کند. راهروهای این هتل یک فستیوال سراسر رنگ و آرامش هستند که در کنار پیانوی زنده، تداعی‌کننده آرامش خاطر خواهند بود تا چای عصرانه خود را با لذتی بی‌نظیر در یکی از لوکس ترین هتل های دبی بنوشید. تجهیزات و امکانات این هتل فراتر از حد انتظار است، در حدی که می‌توانید از زمین تنیس و همچنین مرکز بازی‌های آبی آن استفاده کنید و به سه استخر با دماهای مختلف و سالن ماساژ با سرویس‌دهی بی‌نظیر دسترسی داشته باشید. تمامی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و تقریبا همه آن‌ها نمایی از دریا را به شما خواهند داد. در حمام‌های این هتل نیز سینک‌های دوقلو قرار دارند که معروف‌ترین تاسیسات از مشهورترین برندهای جهانی را در خود جای داده‌اند.

Taj Dubai - هتل تاج دبی

اگرچه هتل تاج در یک منطقه تجاری قرار گرفته، اما این نمای لاکچری تنها و تنها برای آرامش ساخته شده است. در این هتل تمامی امکانات رفاهی برای ریلکس کردن قرار دارند و می‌توانید هر یک را درخواست کنید. در داخل هتل نیز یک باشگاه ورزشی و مرکز ماساژ Jiva ساخته شده که درمان به سبک آیورودیک (Ayurvedic) را برای مسافران فراهم خواهد کرد. این امکانات بدون شک تنها در لوکس ترین هتل های دبی وجود دارند. بیشتر از 3 هزار مجسمه و آثار هنری از کشور هند در اتاق‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های عمومی این آسمان خراش دیدنی قرار دارند. به جز سوئیت مهاراجه، سایر اتاق‌های تاج دبی بدون بالکن هستند، اما نمایی زیبا از شهر و همچنین دکوربندی به سبک هندی و تعامل با لهجه این کشور شرقی می‌تواند به نوعی جبران نبود بالکن تلقی شوند.

Armani Hotel Dubai- هتل آرمانی دبی

طراحی به کار رفته در این هتل استایلی کاملا Armani دارد و به راحتی می‌توانید خود را در خانه‌های استایل شده به سبک Giorgio Armani بیابید و این همان ایده‌ای است که در پس طراحی این هتل نهفته شده است. گل آرایی و مجسمه آرایی این هتل شما را غرق در نور و رنگ‌بندی می‌کند. راهروهای این هتل ترکیب رنگی و نوری بسیار ملایمی دارند و ممکن است که در دهلیزهای هزار توی آن حتی گم شوید. در طبقه سوم، سالن ماساژ تراپی قرار دارد که تراپی‌های گرمایی را به فرم گرمای خشک، اتاق بخار و همچنین سونا برای شما فراهم خواهد کرد. در تراس هتل نیز استخر، بار نوشیدنی و مکان‌های ویژه برای آفتاب گرفتن قرار دارند. مهمانداران هتل نیز مانند یک مدیر برنامه عمل کرده و برای شما برنامه‌ریزی می‌کنند که از تحویل گرفتن غذا و صبحانه گرفته تا ترتیب دادن قرار ماساژ و استخر را بدون هیچگونه زحمتی به ذهنتان انجام بدهید. بدون شک، Armani Hotel یکی از لوکس ترین هتل های دبی است.

 

 
برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید