ورود به حساب کاربری
هتل‌های اقتصادی در دبی برای سفری ارزان

هزینه‌های سفر در طول این چند سال آن قدر زیاد شده است که گاهی اوقات باید به‌گونه‌ای هزینه‌ها را کمتر کرد تا بتوان برنامه‌ای برای گردشگری ردیف کرد. اگر شما هم قصد دارید تا ویزای دبی بگیرید، بهتر است روش‌هایی را برای یک سفر به صرفه و اقتصادی بدانید. هتل‌های اقتصادی در دبی می‌توانند گزینه خوبی برایتان باشند تا مقدار زیادی از هزینه سفرتان را کم کنید. در این مقاله قصد داریم تا هتل‌های اقتصادی دبی را که کیفیت مناسبی دارند معرفی کنیم.

بهترین هتل‌های اقتصادی دبی

در هر شهر یا کشوری سعی می‌شود تا در کنار هتل‌های لوکس و گران قیمت، هتل‌های اقتصادی هم در نظر گرفته شود تا هر قشر گردشگری بتواند از آن‌ها بهره ببرد. هنگامی که پای در دبی می‌گذارید، برج‌های بزرگ و فروشگاه‌های مدرن توجهتان را به خود جلب می‌کنند. به علاوه هتل‌هایی که تمام امکانات رفاهی و جذاب را برای گردشگران فراهم می‌کنند، در بین گزینه‌های اقامتی سفر خودنمایی می‌کنند. اما قیمت یک شب هتل‌های لوکس ممکن است آن‌قدر زیاد باشد که ترجیح دهید تا هتل‌های اقتصادی با امکانات کمتر را برگزینید. 

1. هتل میراث السیف

یکی از هتل‌های اقتصادی در دبی، هتل میراث السیف است که در ساختمانی قدیمی و در کنار سفارت بریتانیا واقع شده است. در این هتل امکاناتی مانند استخر، مرکز تناسب اندام، حمل و نقل رایگان، زمین بازی قدیمی، رستوران غذاهای سنتی خاورمیانه و ... را هم در اختیار داشته باشید. حتی می‌توانید اتاقی با چشم‌انداز ساحل نهر را هم اجاره کنید و در تراس‌های آن‌ها از چشم‌انداز زیبا بهره‌مند شوید. 

2. هتل ملکه الیزابت 2 

هر چند هتل ملکه الیزابت 2 جزو هتل‌های اقتصادی محسوب می‌شود، اما دارای شرایطی است که خیلی از افراد سعی می‌کنند تا از محیط جذاب آن استفاده کنند. این هتل در اصل اولین و تنها هتل شناور دبی است که در یک کشتی اشغالی از اقیانوس آرام طراحی شده است. این کشتی حالا در بندر رشید پهلو گرفته است و مزایای یک کشتی تفریحی با انواع سرگرمی را هم برای ساکنین فراهم می‌کند. در این هتل بار شبانه، رستوران با غذاهای متنوع، نمایشگاه تعاملی از تاریخ کشتی و ... همگی به استقبال شما می‌آیند تا زیباترین روز را تجربه کنید. 

3. هتل کانواس ام گالری کالکشن 

این هتل پنج ستاره است؛ اما به نسبت امکاناتی که دارد، قیمت مقرون به‌صرفه‌ای هم برای آن در نظر گرفته شده است و جزو هتل‌های ارزان قیمت و لاکچری دبی محسوب می‌شود. پس می‌توانید ویزای دبی بگیرید و به راحتی در این هتل خاص و ارزان قیمت اقامت کنید. با اقامت در هتل کانواس ام، می‌توانید به راحتی با شاتل رایگان به ساحل لام مر و دبی مال نیز بروید. سر آشپز معروفی به نام سانجیف در رستوران این هتل فعالیت می‌کند که تجربه یک شام خوشمزه را هم برایتان به همراه خواهد داشت. 

این هتل دارای 164 اتاق مجهز به مینی بار، تلویزیون و تهویه مطبوع است که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید. به علاوه امکاناتی مانند استخر، سرویس دربان، باشگاه سلامت، امکانات خشک‌شویی و ... هم در این هتل به اقامت‌کنندگان ارائه می‌شود. 

4. هتل و سوئیت لیفا

در مرکز مزایا به عنوان یکی از مراکز خرید واقع در مرکز شهر دبی، می‌توانید به راحتی سوئیتی با یک آشپزخانه کوچک و بالکن در اختیار داشته باشید. این سوئیت‌ها برای افرادی که به صورت خانوادگی به دبی سفر می‌کنند، انتخابی عالی است. این مرکز خرید در روبروی برج خلیفه قرار دارد و چشم‌انداز زیبایی هم به این برج بزرگ دارید. از طرفی سالن بدنسازی، استخر، چشم‌انداز زیبا و رستوران هم در این هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

مرکز خرید دبی هم در نزدیکی‌تان قرار دارد و می‌توانید هر وقت خواستید به آن سر بزنید. 

 

5. هتل‌های اقتصادی در دبی و هاستل زابل

اگر دنبال یک هتل اقتصادی و جذاب هستید، هاستل چهار ستاره هم می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد. این هاستل دارای رستوران است و در نزدیکی جمیرا واقع شده است. اتاق‌های هاستل زابل دارای معماری نیویورکی است و دارای لوازم جانبی لوکس است. از امکانات این هاستل می‌توان به سالن بدنسازی،  استخر، سونا آبگرم و ... اشاره کرد. در اصل این هاستل جزو هتل‌های زنجیره‌ای است که می‌توان شاخه‌های دیگری از آن‌ها را در کنار نهر دبی و در توسعه السیف مشاهده کرد. 

 6. روو از دیگر هتل‌های اقتصادی دبی

اگر یک هتل ارزان قیمت را می‌پسندید، هتل روو می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد. این هتل سه ستاره است و در خیابان‌های اطراف آن نیز می‌توانید حسابی گردش کنید. از امکانات این هتل، انواع غرفه‌های بازی، سالن‌های بدنسازی، استخر و ... یاد کرد. چشم‌انداز زیبایی هم از برج خلیفه را در این هتل می‌بینید. اتاق‌های این هتل دارای رنگ‌بندی مگنولیا هستند و در آن‌ها مبل، تختخواب و تلویزیون هم قرار گرفته است. شعبه دیگری از این هتل در مارینای دبی و پارک دبی واقع شده‌اند.

 7. اقامتگاه هاتا دامانی از هتل‌های اقتصادی دبی

اگر می‌خواهید هزینه کمی برای اقامت در دبی پرداخت کنید، هتل هاب دامانی می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد. این هتل در ناحیه کوه هاتا قرار دارد و واحدهای جداگانه‌ای را تشکیل می‌دهد. کابین‌های کانتینر در صخره‌های شیب دار طراحی خاصی را برای اتاق‌های هتل ایجاد کرده‌اند و می‌تواند برای اکثر افراد جذاب باشد. این هتل دارای زمین بازی پرتاب تبر، تیراندازی با کمان، کافه‌های متعدد و ... است که باعث می‌شود تا اقامت راحتی را داشته باشید. 

8. فرام هتل

یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی در دبی، هتل فرام است که جزو هتل‌های جادار و چهار ستاره آن محسوب می‌شود. این هتل مشرف به نهر دبی است. هر چند ممکن است این هتل با شهر فاصله داشته باشد؛ اما در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد که به راحتی شما را به سایر جاذبه‌های گردشگری اصلی دبی می‌رساند. فرام هتل دارای سالن بدنسازی روی پشت بام، استخر شنا بزرگ، رستوران‌های مختلف و ... است. این هتل در نزدیکی هتل پلازو ورساچه دبی واقع شده است. با یک پیاده روی چند دقیقه‌ای از این هتل می‌توانید خود را به مرکز هنرهای زیبای دبی برسانید و از آن به صورت رایگان دیدن کنید. 

اقامت در هتل‌های اقتصادی در دبی

حال که برخی از رایج‌ترین هتل‌های اقتصادی دبی را شناختید، می‌توانید به راحتی ویزای دبی بگیرید و با هزینه‌ای مقرون به‌صرفه‌تر از این شهر بزرگ و پر گردشگر دیدن کنید. با توجه به این که بسیاری از این هتل‌ها دارای امکاناتی مناسب و راحت هستند، نگرانی از بابت امنیت و آسایش خود در زمان اقامت نخواهید داشت.

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید