ورود به حساب کاربری
بررسی کامل جزیره پالم جمیرا دبی و تفریحات آن

جمیرا یکی از مناطق دبی که به‌خاطرداشتن مناطق تفریحی گوناگون بسیار مشهور است. یکی از جالب‌ترین مناطق تفریحی که در این منطقه ساخته شده است، پالم جمیرا دبی است که در اصل یک جزیره مصنوعی با تفریحات و امکانات متنوع است. این جزیره مصنوعی توانسته 520 کیلومتر به خطوط ساحلی دبی اضافه کند. در این صفحه با ما باشید تا با شگفتی‌های این جزیره بیشتر آشنا شویم. 

پالم جمیرا دبی کجاست؟

پالم جمیرا یک جزیره مصنوعی است که در منطقه جمیرا دبی در سال 2008 افتتاح شده و توانسته به‌سرعت توجه بسیاری از گردشگران را از سراسر نقاط دنیا به خود جلب کند. طراحی جالب آن به شکل یک نخل اولین ویژگی جذابی است که نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند.

جزیره پالم جمیرا دبی با مساحتی برابر با 25 کیلومترمربع توانسته تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی از شنا با دلفین‌ها تا ماجراجویی در پارک آبی و تورهای هیجان‌انگیز شبانه را فراهم کند. همچنین هتل‌ها و خانه‌های بسیار لوکسی در این جزیره طراحی شده که آن را به یکی از گران‌ترین جزایر مصنوعی دنیا تبدیل کرده‌اند. 

تفریحات شگفت انگیز در جزیره پالم جمیرا دبی

سفر به جزیره پالم جمیرا دبی یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌هایی است که می‌توانید در بازدید از دبی به دست آورید. در این جزیره که پر از امکانات و مکان‌های تفریحی است، کارهای شگفت‌انگیز زیادی وجود دارد که اگر یکی از آنها را انجام دهید، تا همیشه تجربه سفر به پالم جمیرا دبی در ذهنتان باقی می‌ماند. 

شنا با دلفین‌ها در پالم جمیرا دبی

در این جزیره محدوده‌ای امن برای شنا با دلفین‌های آموزش‌دیده طراحی شده است. حتی کودکان نیز می‌توانند در تالاب‌های جزیره پالم نه‌تنها با دلفین‌ها شنا کنند، بلکه 65000 موجود دریایی را از نزدیک ببینند. بازدید از این تالاب‌ها اولین مورد از چندین کار شگفت‌انگیزی است که در سفر به پالم جمیرا دبی پیشنهاد می‌شود. 

سقوط آزاد از هواپیما را تجربه کنید

در پالم جمیرا امکان سقوط آزاد از هواپیما برای گردشگرانی که قصد دارند آدرنالین خون خود را بالا ببرند فراهم شده است. سقوط از ارتفاع 400 متری با هواپیماهای آموزشی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید شکل اصلی جزیره نخل دبی را از بالا به‌صورت واضح تماشا کنید و لذت ببرید.

بازدید از هتل‌ها و رستوران گردی در پالم جمیرا

هتل آتلانتیس که یکی از گران‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های دبی است در پالم جمیرا دبی منتظر شماست. همچنین تعدادی از بهترین رستوران‌های دبی با منوی غذای عربی و بین‌المللی در این جزیره وجود دارند که می‌توانید از آنها بازدید کرده و لذت میل کردن غذایی بی‌نظیر در یکی از زیباترین جزایر مصنوعی دنیا را نصیب خود کنید. 

انواع تور پالم جمیرا دبی 

در پالم جمیرا دبی تورهایی برگزار می‌شود که هرکدام هدف و هیجان خاص خود را دارد. تورهایی که می‌توانید همراه با خانواده از آنها استفاده کنید و تورهایی که مختص افراد جوان و جویای هیجان طراحی شده‌اند. استفاده از هرکدام از این تورها، چهارمین پیشنهاد شگفت‌انگیزی است که در سفر به پالم جمیرا دبی پیشنهاد می‌شود. 

  • تور کایک سواری در جزیره پالم

اگر تابه‌حال تجربه قایق‌سواری نداشته‌اید، تور کایک سواری پالم جمیرا دبی با فراهم‌کردن کایک‌هایی امن و زیر نظر شرک‌های معتبر، این امکان را برای شما فراهم کرده که هم تجربه پاروزنی در خلیج‌فارس را کسب کنید و هم در کنار دیگران یک کایک را برای دو ساعت هدایت کنید. 

  • تور کشتی کروز 

تور کشتی کروز پالم جمیرا دبی این امکان را فراهم کرده است که بتوانید از قسمت غربی این جزیره مصنوعی سفری شگفت‌انگیز آغاز کرده و در مسیری دایره‌وار تمام مناطق شگفت‌انگیز اطراف جزیره را مشاهده کنید. این تور یک ساعت طول می‌کشد. 

  • تور اتوبوسی در جزیره

سومین توری که در پالم جمیرا دبی برای شما فراهم شده است، تور اتوبوسی است. شرکت‌های گردشگری مشهوری در دبی وجود دارند که با در اختیار گذاشتن اتوبوس‌هایی بسیار لوکس و امن امکان گردش در جزیره را برای شما فراهم کرده‌اند. بازدید از این تور در کنار خانواده یکی از جالب‌ترین تجربیات گردشگری در جزیره پالم است که اتفاقاً در میان مسافران طرف‌دار زیادی هم دارد. 

کلاس‌های آموزشی در پالم جزیره دبی 

بازدید از کلاس‌های آموزشی که هرکدام چندین برابر تفریحات متداول در پالم جمیرا دبی هیجان دارند، پنجمین پیشنهاد شگفت‌انگیز ما است. این کلاس‌های آموزشی توسط شرکت‌های بین‌المللی بسیار معتبر برگزار می‌شوند و درنهایت می‌توانید از آنها دست پر بیرون بیایید.  

• کلاس های آموزش پاروزنی در پالم دبی

با شرکت در کلاس پاروزنی می‌توانید مثل قهرمانان المپیک یک قایق را در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس هدایت کنید. این کلاس آموزشی علاوه بر هیجان‌انگیز بودن بسیار برای سلامتی شما مفید بوده و البته درنهایت قایق‌سواری هم به شما می‌آموزد. 

• کلاس های موج سواری و تجربه هیجان 

کلاس پر هیجان دیگری که می‌توانید در پالم جمیرا دبی شرکت کنید، کلاس موج‌سواری است. در ساحل جمیرا امواج بسیاری تولید می‌شوند که دقیقاً برای موج‌سواری ساخته شده‌اند. شما می‌توانید در ساحل جزیره با ثبت‌نام در یکی از این کلاس‌ها تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش و هیجان‌انگیز کسب کنید. 

آکواریوم بزرگ شهر گمشده آتلانتیس در جزیره پالم جمیرا

یکی از جذاب‌ترین و بی‌نظیرترین بخش‌های پالم جمیرا دبی که بازدید از آن بسیار توصیه شده است، آکواریوم بزرگ شهر گمشده آتلانتیس با 10 تالار آبی عظیم است. بازدید از این آکواریوم یک ساعت طول می‌کشد؛ اما مناظر شگفت‌انگیزی که در طول این یک ساعت به شما نمایش داده می‌شود بسیار زیاد و شگفت‌انگیز است.

در بازدید از این آکواریوم می‌توانید اطلاعات زیادی راجع‌به شهر گمشده آتلانتیس که گویا زمانی در جهان وجود داشته؛ اما ناگهان کاملاً محو شده کسب کنید. همچنین دیدن کشتی‌شکسته آتلانتیس در این آکواریوم عظیم تجربه‌ای بسیار هیجان‌آور محسوب می‌شود. 20 نمایشگاه از زیستگاه‌های دریایی مختلف در این آکواریوم منتظر حضور شما است. 20 نمایشگاهی که نمونه مشابه در هیچ چای دنیا ندارد. 

پارک آبی جزیره پالم جمیرا دبی و ماجراجوی در آن

مشخصاً یکی از هیجان‌انگیزترین مکان‌هایی که می‌توانید در پالم جمیرا دبی در آن وقت بگذرانید پارک آبی پالم دبی است. سرسره‌های آبی بسیار مرتفع و هیجان‌آور این پارک آبی می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. تجربه شنا در این پارک آبی با محوطه بسیار بزرگی که دارد، یکی از پیشنهادهای اصلی لذت‌بردن از سفر به پالم جمیرا دبی محسوب می‌شود. 

با هلیکوپتر روی جزیره پرواز کنید

چندین شرکت هوایی بین‌المللی در پالم جمیرا دبی حضور دارند که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک از هلیکوپترهای آنها برای بازدید هوایی از جزیره استفاده کنید. تجربه پرواز روی نخل دبی و در بعضی امکان اینکه کمک‌خلبان شوید، یکی از شگفت‌انگیزترین تجربیاتی است که در این جزیره می‌توانید به دست آورید. 

حرف آخر

در این صفحه تفریحات شگفت‌انگیزی که می‌توانید در سفر به پالم جمیرا دبی تجربه کنید را به شما معرفی کردیم. این تجربیات از شنا در سواحل خلیج‌فارس تا پرواز روی جزیره را شامل می‌شوند که بسته به علاقه شخصی و محدودیت‌های زمانی و مالی خود می‌توانید از این امکانات استفاده کنید.

  اگر پالم جمیرا دبی را بدون تجربه شنا با دلفین‌ها، پرواز با هلیکوپتر روی جزیره، بازدید از آکواریوم آتلانتیس، تجربه سقوط آزاد با هواپیما، استفاده از تورهای دریایی و زمینی، رستوران گردی، آموزش موج‌سواری و قایق‌رانی یا بازدید از پارک موج آبی ترک کنید، بدانید که اصلاً از این جزیره دیدن نکرده‌اید؛ چراکه پالم جمیرا دبی به‌خاطرداشتن این تفریحات شگفت‌انگیز مشهور شده است. 

 

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید