ورود به حساب کاربری
آنچه درباره پارک آبی لاگونا (laguna) دوبی باید بدانید

پارک آبی لاگونا دوبی (Laguna Waterpark) واقع در ساحل معروف جمیرا دوبی و در نزدیک ایستگاه مترو قرار دارد که عزیمت به آن­جا از هر نقطه­ای در شهر لاکچری و توریستی دوبی پس از دریافت ویزای دوبی و سفر به این مکان دیدنی، امکان پذیر است. پارک آبی لاگونا دوبی را پربازدید ترین پارک آبی هیجان­انگیز دوبی لقب داده­اند که مشتاقان گردشگری هیجان­انگیز و ورزش­های آبی، این مقصد گردشگری ورزشی را در برنامه سفر دارند. 

جایی در مرکز خرید لامر دوبی که امکانات گسترده در اختیار بازدید کننده با هر نوع سلیقه و علاقه و انتظاری قرار داده: از موج سواری تا سرسره و گودال و استخر و رودخانه تنبل و دکه­های شکم گردی. 

در این گفتار سایت، نگاهی داریم به ظرفیت­های گردشگری و امکانات تفریحی پارک آبی لاگونا دوبی و هم­چنین با شیوه عزیمت به آن و آن­چه در این پارک نیاز است بدانیم، با جزییات آشنا می­شوید. اگر شما مخاطب گرامی، تجربه استفاده از پارک آبی لاگونا دوبی را دارید یا قصد سفر به دوبی در سال 2022 میلادی به بعد دارید، دیدگاه­های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. 

با ما همراه باشید. 

درباره پارک آبی لاگونا 

همان­طور که می­دانید، بخش قابل توجهی از مقصدهای گردشگری و جاذبه­های دیدنی و شگفت انگیز شهر دوبی را مقاصد تفریحی با رویکرد ورزش­های آبی تشکیل داده است. پارک آبی لاگونا در مرکز خرید لامر، یکی از ده­ها مقصد دوست داشتنی گردشگری در این شهر است. جایی برای گذران یک روز گرم و آفتاب و البته هیجان انگیز برای همه اعضا خانواده. چه مجرد چه گروهی.

پارک آبی لاگونو دسترسی مستقیم به ساحل جمیرا داشته و شما می­توانید از هر منطقه دوبی به راحتی و در سریع­ترین زمان ممکن از طریق مترو و اتوبوس و تاکسی، به این مقصد گردشگری آبی برسید. این مجموعه گردشگری آبی با 10 سواری بزرگ، از 4 منطقه تشکیل شده که عبارتند از: موج سواری، بخش استراحتگاه، بخش سرسره و گودال. 

موج سواری از قسمت­های پر مخاطب این پارک است. 3 بخش دارد که  حرفه­ای ها به بخش موج بزرگ می­روند و حتی با هم مسابقه می­دهند. کلاس آموزش موج سواری با حضور قهرمانان موج سواری در این مجموعه در دسترس علاقمندان قرار دارد. 

بخش سرسره و تونل­های آبی مجموعه یکی از مسرت بخش­ترین قسمت­های مجموعه است. بازی های خوبی دارد که FREE FALL پر شیب­ترین و هیجان انگیزترین سرسره مجموعه به شمار می­رود. البته MAD RACER هم برای عاشقان آدرنالین، گزینه فراموش نشدنی خواهد بود. سرسره دو لاینه بوده و در واقع دو نفر با سرعت، مسیر را به سمت پایین طی می­کنند. البته دقت کنید که هیچ خطری شما را تهدید نمی­کند. فقط اگر مشکل قلبی دارید، سعی کنید از استخرهای شنا استفاده کنید و بی جهت، به خود شوک وارد نکنید!

اگر دوست دارید با خانواده، در یک محیط رودخانه­ای قدم بزنید و شنا کنید، بخش رودخانه آرام پارک را توصیه می­کنیم. بازی­های ساده و تجهیزات مناسب نوجوانان و کودکان در دسترس است. هم­چنین آب پاش­هایی برای بازی­های خاطره­انگیز در محیطی آرام و با صفا در دسترس است. 

در بخش AQUA PLAY در واقع اگر بچه زیر 6 سال دارید، در نظر داشته باشید. دکور جذاب و مقصد سلفی بازی­های اینستاگرامی است. البته به طور کامل زیر نظر نجات غریق و مربی و تیم­های نظارتی است و خطری کودکان شما را تهدید نمی­کند. البته بهتر است حوله و وسایل کامل کودک را همراه داشته باشید. 

رستوران و کافه این مجموعه نیز با غذا ها و نوشیدنی سرد و گرم در طول استفاده شما از پارک آبی، آماده خدمات رسانی با غذاها و نوشیدنی های ملل  است. رستوران پارک نیز مسقف است. 

برای بانوان نیز بلیط شب­های زنانه مجموعه 125 درهم است و هیچ آقایی اجازه ورود به این منطقه را ندارد. اگر به صورت جمع خانوادگی زنانه قصد سفر به این پارک را دارید، به این سرویس هم توجه داشته باشید که تا 2 بامداد در دسترس است. 

در پارک آبی لاگونا ، رودخانه تنبل، دکه­های غذا فروشی و فروشگاه در دسترس است تا پاسخ­گوی نیاز مشکل پسندها و افرادی باشد که صرفا برای تماشا به این منطقه می­آیند و صرفا قصد دارند نظاره گر تفریح دوستان و آشنایان بوده و یا حمام آفتاب بگیرند. 

یکی از مسائلی که باید بدانید درباره حضور دائمی نجات غریق در پارک و هم­چنین مربیانی است که نحوه استفاده درست و صحیح و اصولی از تجهیزات و تاسیسات را به گردشگران آموزش می­دهند و به زبان عربی و انگلیسی مسلط هستند. لذا خانواده­ها، برای استفاده فرزندان دلبند خود در این منطقه گردشگری تفریحی، نگرانی ندارند. 

کوتاه از پارک آبی لاگونا دوبی

  • مدت پیشنهادی بازدید: 2 تا 5 ساعت
  • هزینه استفاده برای بزرگسالان: 125 درهم امارات در سال 2022 میلادی
  • هزینه استفاده از بازدید کننده زیر 2 سال: رایگان
  • ساعت دسترسی: 10 صبح تا 10 شب به   همراه 4 ساعت پارکینگ رایگان
  • شماره تلفن تماس با دفتر مجموعه: 00971800637227

 

هشتگ گردی در لاگونا پارک

در سفر به دوبی یا هر نقطه­ای هر کره زمین، به منظور اطلاع از ظرفیت­های گردشگری، تفریحی، خرید، امور درمانی، مراکز آموزشی، وضعیت حمل و نقل شهری و هم­چنین آگاهی از موقعیت محلی با دوربین گردشگران و یا ساکنان محلی، از هشتگ­های در اینستاگرام استفاده کنید. هشتگ­ها، ابزار قدرتمند برای گردشگران هوشمند و باهوش است که دنیا را پیش از سفر، از لنز دوربین لحظه­ای گردشگران و مسافران قبلی و فعلی، نگاه می­کنند. 

با هشتگ لاگونا پارک شما قادرید که هزاران تصویر و ویدیویی که گردشگران در سفر به این منطقه جذاب آبی دوبی ثبت کردند را ملاحظه کنید و اطلاعات ذی قیمتی بدست آورید. 

 

اطلاع از تجربه گردشگرانی که از تجهیزات و تاسیسات این پارک یا سایر مقصدهای گردشگری و خرید و شکم گردی دوبی یا سایر شهرهای دنیا استفاده کردند، از طریق هشتگ گردی در اینستاگرام در دسترس است. 

در تریپ ادوایزر و لونلی پلنت، میلیون­ها نظر و دیدگاه توسط گردشگران درباره هزاران نقطه توریستی 5 قاره جهان در دسترس است که پایگاه اطلاعاتی ارزشمند و ارزنده هم برای گردشگری و هم برای اقامت و هم شکم گردی در نقاط مختلف این کره خاکی است. 

مکان­های نزدیک به پارک آبی لاگونا 

اگر پیش یا پس از بازدید از پارک آبی لاگونا، قصد عزیمت به مقصدهای گردشگری و خرید و درمانی دوبی داشتید، اماکن نزدیک به پارک آبی لاگونا دوبی را : مجتمع تجاری مرکاتو دوبی، بیمارستان ایرانیان دوبی، پارک الوصل دوبی، مسجد ایرانیان دوبی، مسجد جمیرا دوبی، باغ وحش دوبی، دهکده العوص دوبی، دهکده میراثی، معبد هندوها، مسجد جامع شهر، موزه دوبی و قلعه الفهیدی تشکیل می­دهد که مناطق دیدنی و توریسی پر توصیه گردشگران بین­المللی نیز در تریپ ادوایزر محسوب می­شود. 

هتل­های نزدیک به پارک آبی لاگونا

اگر دوست دارید در مدت زمان اقامت در شهر دوبی، چند بار از پارک آبی لاگونا استفاده کنید، شایسته است که محل اقامت شما نیز نزدیک این جاذبه گردشگری هیجان­انگیز شهر باشد. هتل­­های معروف و مطرح و معتبر دوبی در نزدیک پارک آبی لاگونا به شرح زیر است. شما می­توانید از طریق موسسه ما، نسبت به رزرواسیون هتل با بهترین قیمت در کنار اخذ ویزای دوبی اقدام کنید:

  • هتل ماندارین اورینتال جمیرا بیچ دوبی در فصله 1.8 کیلومتری (6 دقیقه)
  • هتل الخوری اگزکیوتیو-الوصل دوبی  در فاصله 2 کیلومتری (7 دقیقه)
  • هتل آپارتمان راو لامر دوبی در فاصله 1.1 کیلومتری (5 دقیقه)
  • هتل آپارتمان بیچ هتل دوبی در فاصله 1.4 کیلومتر (17 دقیقه پیاده روی)
  • هتل ریجمت بیچ توچال دوبی در فاصله 500 متری (3 دقیقه)
  • هتل دوبی مارین بیچ دوبی در فاصله 1.1 کیلومتری (4 دقیقه)
  • هتل ووکو دوبی در فاصله 3.7  کیلومتری (11 دقیقه)
  • هتل نیکی بیچ ریزورت دوبی در فاصله  3.8 کیلومتری (8 دقیقه)
  • هتل چهار فصل توچال دوبی در ساحل در فاصله 3.8 کیلومتری (8 دقیقه)

 

نزدیک­ترین ایستگاه مترو امارات به پارک آبی لاگونا دوبی

برای عزیمت به پارک آبی لاگونا، می­توانید از روش­های زیر استفاده کنید. 

  • ایستگاه ابراج الامارات که در خط قرمز رنگ در دسترس است. فاصله پارک آبی لاگونا دوبی با ایستگاه ابراج، فقط شش کیلومتر با رانندگی است که در نقشه زیر مشاهده می­کنید. 

  • ایستگاه المرکز المالی که در خط قرمز رنگ در دسترس است که شیوه دسترسی روی نقشه زیر نشان داده شده است. 

  • ایستگاه مرکز تجارت جهانی یا TRADE CENTER (نمایشگاه دوبی) که در خط قرمز رنگ در دسترس است که در عکس زیر نیز مسیر نشان داده شده است. 

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید