ورود به حساب کاربری
بهترین رستوران های دبی

 شاید اگر در قرن ۱۸ کسی به ما می‌گفت روستایی کوچک در دل صحرا که مردم آن به زحمت از طریق ماهیگیری امرار معاش می‌کنند قرار است به شهری فوق مدرن تبدیل شود که «ترین» های جهان را در دل خود جای ‌دهد حتما او را دیوانه خطاب می‌کردیم. با اینکه دبی شهر بسیار جوانی است و قدمت زیادی ندارد اما توانسته ‌است به یکی از منحصر به فردترین شهرهای جهان تبدیل شود از این رو لقب عروس خلیج فارس بسیار برازنده آن است. 

در واقع جاذبه‌های بی‌نظیر این شهر هرکسی را برای داشتن ویزای دبی و سفر به این بهشت رویایی وسوسه می‌کند. در میان انبوه مکان‌های مختلف تفریحی، گردشگری و ... دبی، سر زدن و غذا خوردن در رستوران‌های لاکچری، متنوع و شگفت‌انگیز این شهر چیزی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت. بدین منظور ما قصد داریم در این مقاله شما را با ۲۰مورد از معروف‌ترین و بهترین رستوران های دبی آشنا کنیم.

 

۱.رستوران بین المللی اتمسفر 

این رستوران که در واقع بلندترین رستوران جهان است در ارتفاع ۴۲۲ متری از سطح زمین و در طبقه  ۱۲۲ برج معروف خلیفه قرار دارد. با نشستن در این رستوران ۳۶۰ درجه همه چیز را زیر پای خود حقیر و کوچک خواهید دید و با گردش آن در هر ساعت چشم‌اندازی کامل از شهر زیبای دبی در دیدرس شما قرار می‌گیرد، البته باید بدانید که رزرو میز کنار پنجره‌های این رستوران هزینه دو برابری دارد. 

هنگام رفتن به این مکان باید دقت داشته باشید  که پوشیدن لباس‌های غیر مرسوم و غیرمعمول مثل شلوارک و ... در این رستوران ممنوع است. این رستوران لاکچری دارای بخش‌های مختلفی چون سالن خصوصی اتمسفر، سالن اصلی، سالن‌های عمومی و ... است. این مکان منوی کاملی از غذاهای مختلف دارد در حقیقت شما با رفتن به این رستوران با یک تیر چند نشان را می‌زنید هم غذای خود را میل می‌کنید، هم از چشم‌انداز زیبای این رستوران بهره می‌برید و هم یکی از بهترین مکان‌های گردشگری این شهر را دیده‌اید.

 

۲. رستوران آل ماهارا

این رستوران منحصربه فرد و دیدنی جزو ۱۰ رستوران برتر دنیا است که در هتل برج العرب قرار دارد. این رستوران در دل آکواریوم‌هایی شبیه‌سازی شده‌است که این آکواریوم‌ها دارای بیش از یک میلیون لیتر آب هستند. شما در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهایی دریایی را با طعمی بی‌نظیر و استثنایی نوش جان کنید. این رستوران محیطی آرام هم‌چون آرامش دریا با تصاویری از ماهی‌ها و ... را برای شما فراهم کرده است و دارای امکاناتی چون غذاخوری‌های اختصاصی، اینترنت پر سرعت، پارکینگ، صندلی چرخدار و ... است. 

 

  Pierchic۳. رستوران 

رستوران پیرچیک یکی از رمانتیک‌ترین رستوران‌های این شهر است. این رستوران لاکچری در انتهای اسکله‌ای زیبا در برج العرب جمیرا قرار دارد که لحظاتی ماندگار با چشم‌اندازی بی‌نظیر و رویایی در دل خلیج فارس را برای شما رقم می‌زند. غذاهای دریایی در این مکان توسط سرآشپزهای حرفه‌ای و مطرح طبخ می‌شود. منو این رستوران شامل انواع خرچنگ، صدف دریایی، ماهی و ... است که به شکلی زیبا و متفاوت روی میز سرو می‌شوند.

 

  Tom & Serg ۴.رستوران

این رستوران یکی دیگر از بهترین رستوران های دبی است که توسط دو شخص به نام‌های تام اهل استرالیا و سرجیو اهل اسپانیا در محله الکوز دبی تاسیس شده‌است. فضای این رستوران بسیار دلگشا و شیک است. شما در این رستوران می‌توانید انواع غذاهایی اروپایی را با طعمی به یادماندنی و خلاقانه میل کنید. در واقع این رستوران پاتوقی امن و آرام و محبوب نزد ساکنان دبی است. 

 

  Dinner in the Sky۵. رستوران 

همانطور که از نام این رستوران پیداست این مکان یکی از خارق‌العاده‌ترین رستوران‌های دنیا است که ارزش گرفتن ویزای دبی را جهت تجربه خوردن مهیج‌ترین وعده غذایی تمام عمر شما در دل آسمان دارد. این رستوران استثنایی در محله‌ای به نام مارینا قرار دارد و تنها ظرفیت پذیرایی ۲۲ نفر را دارد، بدین صورت که شما پس از نشستن روی صندلی چرمی که بر روی صفحه‌ای فلزی استوار شده‌است توسط جرثقیل تا ارتفاع ۵۰ متری از زمین بالا می‌روید و با معلق ماندن بین زمین و هوا اوج هیجان را حس خواهید کرد. در این رستوران لوکس انواع غذاهای بین‌المللی توسط  سرآشپزهای فوق حرفه‌ای تهیه و طبخ می‌گردد.

 

  Latitude ۶. رستوران 

این مکان یکی از بهترین رستوران های دبی در منطقه جمیرا است که منو قوی و متنوعی دارد. این رستوران در کنار سرو انواع غذاهای بین‌المللی و دریایی برنامه‌های مفرحی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است مثلا سه‌شنبه  فضایی عربی و شب‌های شنبه فضایی آمریکایی بر این رستوران غالب می‌شود. هم‌چنین اجرای موسیقی زنده و داشتن فضایی مخصوص بازی کودکان از دیگر ویژگی‌های این رستوران معروف است.

 

۷. رستوران و بار ۱۰۱ 

این رستوران لاکچری و زیبا در یک تفریگاه ساحلی خصوصی واقع شده‌است. در این رستوران هم می‌توانید از میز و صندلی‌های سرپوشیده استفاده کنید و هم ‌می‌توانید از میزهایی که کنار آب چیده شده‌اند استفاده کنید و از منظره زیبای رو به آب‌های نیلگون خلیج فارس لذت ببرید. یکی از محاسن این رستوران داشتن یک بار حرفه‌ای و تمام عیار و ارائه‌ خدمات تا پاسی از شب است. بدین ترتیب کسانی که مشغول گشت‌و‌گذار یا پایکوبی تا نیمه‌های شب هستند می‌توانند برای صرف شام با خیال راحت به این رستوران رویایی مراجعه کنند. هم‌چنین در کنار امکاناتی مانند اینترنت پر سرعت، پارکینگ، صندلی چرخدار و ... موسیقی زنده هم در این مکان جهت مضاعف شدن حس آرامش و نشاط شما نواخته می‌شود. 

 

۸. رستوران ایرانی شایان

رستوران شایان یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی است که دارای فضایی کاملا سنتی و دلپذیر است. در منوی بسیار متنوع این رستوران می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی را در کنار غذاهای عربی، آسیایی و گیاهی سفارش دهید. یکی از نکات قابل توجه این رستوران استفاده از غذاهای حلال در آن است. هم‌چنین رستوران شایان دارای سالن‌های اختصاصی. اینترنت پر سرعت، پارکینگ، صندلی چرخدار جهت استفاده معلولین و ... می‌باشد.  

 

 Em sherif۹.رستوران لبنانی 

این رستوران یکی از بهترین رستوران های دبی است که غذاهای لذیذ لبنانی را به شکلی حرفه‌ای در محیطی شیک ارائه می‌دهد. این رستوران دارای دو بخش سرپوشیده و روباز است که آمادگی سرو غذا هم در وعده ناهار و هم در وعده شام را دارد. پخش موزیک زنده، اتاق‌های اختصاصی جهت مهمانی‌های خانوادگی، استفاده از ویلچر، پذیرش انواع کارت‌های اعتباری از جمله امکانات این رستوران دنج است. 

 

  Luca۱۰.رستوران مکزیکی 

این رستوران با طراحی عالی خود به کمک استیل و آجرکاری فضایی شیک و مدرن را فراهم آورده‌است تا لذت خوردن غذاهای اصیل مکزیکی را برای شما دوچندان ‌کند. این رستوران برخلاف خیلی از رستوران‌های دبی تا ساعت ۲ نیمه‌شب آمادگی سرو و ارائه غذا به مشتریان خود را دارد. در این مکان انواع غذاهای سنتی مکزیکی با طعمی ناب و به یادماندنی توسط سر آشپزهای حرفه‌ای طبخ می‌شود و شما در کنار خوردن غذا می‌توانید از انجام برنامه‌های ورزشی و منتخب  مورد علاقه‌تان در این مکان لذت کافی را ببرید.

 

 La Parrill۱۱. رستوران آرژانتینی 

این رستوران معروف آرژانتینی در هتل پنج ستاره جمیرا قرار دارد. چشم‌انداز این رستوران لوکس و دنج روبه دریاست بنابراین شما حین خوردن غذا می‌توانید از زیبای‌های مناظر پیش‌روی خود لذت وافر ببرید. همان‌طور که از نام این رستوران بر می‌آید شما در این مکان می‌توانید انواع کباب‌ و گوشت‌های گریل‌شده به سبک آرژانتینی را در کنار سایر غذاهای معروف این کشور سفارش دهید. هم‌چنین این رستوران به سرو هشت‌پاهای بسیار لذیذ معروف است پس از لذت تجربه خوردن این غذای خوشمزه در رستوران لاپاریلا 

به سادگی نگذرید. 

 

 Naya۱۲. رستوران هندی 

رستوران لوکس و درجه یک نایا نیز در هتل معروف جمیرا واقع شده‌است. این رستوران دکوراسیونی به سبک معماری سنتی کشور هند دارد و شما می‌توانید در هر دو وعده ناهار و شام برای صرف غذا به این مکان مراجعه کنید. اگر به غذاهای اصیل هندی علاقه دارید نایا یکی از بهترین گزینه‌‌ها است به طوری که با یکبار خوردن غذاهای این رستوران برای همیشه طعم آن را به یاد خواهید داشت. 

 

 Reflets Par Pierre Gagnaire ۱۳.رستوران فرانسوی  

این رستوران مدرن و لاکچری بهترین و معروف‌ترین‌های غذاهای فرانسوی را زیر نظر سرآشپز نامی خود پیر گارنیر در دبی سرو می‌کند و در سایر نقاط جهان نیزشعبه‌های متعددی دارد. در این رستوران شما طعم بی‌نظیر غذاهای فرانسوی را در ظروفی لوکس و شیک تجربه خواهید کرد. هم‌چنین به محض ورود به این رستوران محو فرش‌های قرمز زیبا و لوسترهای لوکس و خاص آن خواهید شد. 

 

Al Iwan۱۴.رستوران عربی 

این رستوران مشهور و منحصر‌به‌فرد در طبقه اول برج العرب دبی قرار دارد. در این مکان اصیل‌ترین غذاهای عربی به شکلی حرفه‌ای سرو می‌شوند. در واقع این رستوران سعی دارد تا اصالت و ریشه آشپزی سنتی منطقه خلیج فارس و امارات را حفظ و ارائه نماید. دکوراسیون داخلی این رستوران تم کاملا خاورمیانه‌ای با ستون‌هایی به رنگ طلایی دارد و به گونه‌ای طراحی شده‌است که تا زمان آماده‌شدن غذا می‌توانید از تماشای منظره زیبای آ‌ب‌های خلیج همیشه فارس لذت ببرید. 

 

Tomo۱۵. رستوران ژاپنی 

اگر جزو طرفداران غذاهای اصیل ژاپنی هستید حتما سری به این رستوران مشهور دبی بزنید. این رستوران در طبقه هفدهم یکی از برج‌های معروف دبی قرار دارد که چشم‌اندازی بی‌نظیر از این شهر رویایی را در مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. در این رستوران برای تهیه غذاهای محبوب ژاپنی  از تازه‌ترین و بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود. مرغ سرخ‌شده ژاپنی این رستوران به قدری لذیذ است که با یکبار امتحان مزه آن را دیگر فراموش نخواهید کرد. منو رستوران تومو شامل انواع پیش‌ غذا، ساید دیش‌ها و ... مخصوص ژاپنی است. 

 

Mythos kouzina &  girl ۱۶.رستوران یونانی

این رستوران یکی دیگر از بهترین رستوران های دبی است که محیطی کوچک‌ اما دنج و صمیمی و شیک دارد به همین منظور گزینه مناسبی جهت ملاقات‌های دونفره است. طراحی داخلی این رستوران پوشیده از دیوارهایی با سنگ‌هایی سفید است که حس آرامشی همانند در غاربودن را به شما القا می‌کند. در این مکان انواع غذاهای خوشمزه یونانی در کنار غذاهای دریایی با کیفیتی مثال‌زدنی توسط بهترین سرآشپزها تهیه و طبخ می‌گردد.

 

Salt ۱۷.رستوران

اگر به خوردن انواع برگرها و غذاهای فست‌فودی علاقه‌مند هستید این رستوران یکی از درجه یک‌ترین انتخاب‌های شما می‌تواند باشد. در این رستوران اگر برای ثبت سفارش غذای خود به موقع اقدام نکنید برای خوردن انواع ساندویچ مرغ، برگر و دوبل برگر، کوکی و میلک شیک‌ها باید در صف عریض و طویل آن منتظر بمانید چرا که طرفداران پروپاقرصی دارد که به آن‌ها لقب سلترز داده‌اند. این رستوران معروف دارای شعبه‌های متعددی است که در آن غذا با گوشت حلال نیز طبخ می‌شود. 

 

Teatro ۱۸.رستوران

رستوران بسیار معروف تیترو در هتل برج روتانا قرار دارد. همان‌طور که از نامش پیداست به سبک سالن‌های دنج تیاتر طراحی شده‌است. این رستوران درجه یک انواع غذاهای سرد و گرم را در دو سالن روباز و مسقف خود با بهترین کیفیت سرو می‌کند. منو متنوع این رستوران شامل انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی، غذاهای عربی و محلی است. میگوی واسابی جزو محبوب‌ترین سفارش‌های این رستوران لوکس است. هم‌چنین رستوران تیترو مجهز به یک بار کامل و حرفه‌ای است که انواع نوشیدنی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

Al hadheerah ۱۹.رستوران

اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت برای رستورانگردی در دبی هستید این رستوران می‌تواند نظر شما را به خوبی جلب نماید. این استراحتگاه مشهور در دبی در دل تپه‌های ماسه‌ای قرار دارد که لذت خوردن غذا زیر نور ستاره‌های بی‌شمار صحرا را برای شما ماندگار می‌کند.  در این رستوران غذاهای متنوع خاورمیانه‌ای سرو می‌شود و فاصله آن تا فرودگاه دبی تنها ۶۰ دقیقه است. هم‌چنین موزه میراث  امارات نیز در نزدیکی این مکان قرار دارد بنابراین می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و از تماشای هر دو این مکان‌ها که جزو جاذبه‌های‌ گردشگری شهر پر زرق و برق دبی هستند بهره ببرید. 

 

Comptoir 102 ۲۰. رستوران

این رستوران به دلیل طراحی متفاوت آن که مطابق با ویلاهای کالیفرنیایی دهه ۱۹۷۰ آمریکا است از سوی طرفداران اینستاگرامی جهت صرف غذا در کنار گرفتن عکس‌های خاص بسیار مورد توجه قرار گرفته‌است. این رستوران محبوب در میان خیابان‌های مملو از نخل محله قدیمی جمیرا واقع شده‌است. شما در این مکان میتوانید انواع غذاهای سالم و حلال را در کنار آبمیوه‌ها و  اسموتی‌های طبیعی سفارش دهید. 

 

سخن پایانی

همان‌گونه که در ابتدای این مطلب اشاره شد دبی به یکی از هیجان‌انگیزترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده‌است که جاذبه‌های خیره‌کننده، متنوع و منحصر‌به‌فرد آن هر کسی را برای گرفتن ویزای دبی و سفر به این شهر رویایی مشتاق می‌کند. شما به هر دلیلی که به این شهر سفر می‌کنید می‌توانید در کنار انجام کارها و فعالیت‌های روزانه یا گردشگری خود با فراغ بال به یک رستورانگردی به یادماندنی در رستوران‌های متعدد این شهر که به بهترین‌های آن‌ها اشاره شد نیز بپردازید و از طعم و مزه انواع غذاهای بین‌المللی سروشده در منوهای متنوع این مکان‌ها لذت ببرید.

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید