ورود به حساب کاربری
معرفی دراگون مارت | Dragon Mart دبی

دبی به عنوان یکی از شهرهای تجاری مهم در منطقه اقتصادی MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) شناخته می‌شود. بسیاری از افراد نیز می‌خواهند به وسیله اخذ ویزای دبی بتوانند از امکانات این شهر استفاده کنند. دراگون مارت به عنوان بزرگ‌ترین بازار چینی در این منطقه قرار دارد و محصولات گوناگونی را در این مجتمع می‌توان پیدا کرد. اگر به دنبال آشنایی بیشتر با این مجموعه، دسترسی به آن، محصولات و خدماتی که در آن به فروش می‌رسد هستید، با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

 

معرفی مجموعه دراگون مارت

دبی به عنوان یکی از مراکز تجاری اصلی در منطقه خاورمیانه، مجتمع‌های تجاری بزرگی را در خود جای داده است. دراگون مارت یکی از مجتمع‌های بزرگ تجاری در این شهر است که با سبک و معماری الهام گرفته از معماری چینی ساخته شده است و فروشگاه‌های چینی زیادی را در خود جای داده است. در ساخت این مجتمع تجاری از المان‌های چینی زیادی استفاده شده است. یکی از بارزترین این نمادهای چینی، مجسمه اژدهای جلوی درب ورودی آن است. احتمالا می‌دانید که اژدها به عنوان یکی از نمادهای فرهنگ چینی به شمار می‌رود و با ورود به محوطه این مجتمع تجاری و دیدن این مجسمه، ناخودآگاه به یاد فرهنگ و نمادهای چینی می‌افتید. 

با توجه به استقبال بالا از این مجتمع تجاری، شعبه دوم آن با نام دراگون مارت ۲ نیز ساخته شده است. این مجتمع تجاری را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین بازار چینی خارج از کشور چین معرفی کرد که مساحتی در حدود 15۰ هزار مترمربع دارد! بنابراین قبل از گشتن در این مجتمع تجاری خوب استراحت کنید چراکه مسافت زیادی را در آن پیاده‌روی خواهید کرد. این مجتمع تجاری که با نام دراگون مال نیز شناخته می‌شود، در سال ۲۰۰۶ افتتاح شد. این مجتمع به عنوان بازار چینی‌های دبی نیز شناخته می‌شود و در خود کشور امارات و بین عرب‌زبان‌ها، با نام بازار سوق التنین نیز شناخته می‌شود. از دیگر نکات جالب این مجتمع تجاری آن است که می‌توانید پرداخت خود را به وسیله پول ملی چین نیز انجام دهید.

 

دراگون مارت 2

همان‌طور که در معرفی این مجموعه به آن اشاره کردیم، شعبه دوم این پاساژ نیز در کنار شعبه اول آن ساخته شده است. شعبه دوم این مجتمع تجاری در مساحتی حدود 175 هزار مترمربع ساخته شده است و از شعبه اول آن بزرگ‌تر و مدرن‌تر است. البته شعبه دوم با وجود مساحت زیاد، هنوز به اندازه شعبه یک آن رونق پیدا نکرده است اما با گنجایش و پتانسیلی که این مجتمع دارد، شعبه دوم آن نیز به زودی بین مشتریان این بازار جا خواهد افتاد.

از امکانات شعبه دوم مجموعه دراگون مارت می‌توان به داشتن سینما، فودکورت و تراس بزرگ و یک هتل در آن اشاره کرد. در این مجموعه فروشگاه‌های چینی بی‌شماری وجود دارد و می‌توانید هر محصول چینی که مدنظر دارید را در آن پیدا کنید. هر دو ساختمان دراگون مارت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز اوت لت شناخته می‌شوند. افراد می‌توانند با مراجعه به این مجموعه، از همه نوع محصولی با قیمت مناسب بهره‌مند شوند. طبق تخمین‌های زده‌شده این مجتمع سالانه 52 هزار بازدیدکننده و درآمدی نزدیک به ۱۹ میلیون دلار دارد.

 

آدرس مجتمع و دسترسی به آن

این مجتمع تجاری به عنوان یکی از شلوغ‌ترین مجتمع‌های تجاری شهر دبی در منطقه International City دبی و در کنار جاده راس‌الخور یا Al Awir ساخته شده است. شهر دبی به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای خاورمیانه شناخته می‌شود و می‌توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در این کشور به این مجتمع تجاری دسترسی داشته باشید. یکی از راه‌های راحت جا به جایی در شهر دبی، استفاده از مترو است. برای رسیدن به این مجتمع تجاری از طریق مترو باید به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو بروید و از طریق خط قرمز به ایستگاه رشیدیه بروید.

علاوه ‌بر مترو، از طریق اتوبوس‌های درون‌شهری نیز می‌توان به دراگون مارت رفت. برای این کار نیز باید از طریق اتوبوس شهری به سمت دروازه نساجی شهر دبی بروید. تاکسی‌های شهر دبی نیز یکی دیگر از گزینه‌های موجود برای سفرهای درون‌شهری است. دقت کنید برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در شهر دبی باید از نرم‌افزار wojhati  استفاده کنید. این نرم‌افزار را می‌توانید از طریق Appstore برای آیفون و Google Play برای اندروید، دانلود کنید. 

 

اطلاعات کلی دراگون مارت

در جدول زیر مجموعه‌ای از اطلاعات این مجتمع تجاری را آورده‌ایم که دانستن آن‌ها می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

آدرس

دبی، منطقه اینترنشنال سیتی، جاده الاویر یا راس‌الخور

ساعات کاری

یکشنبه تا چهارشنبه - ساعت 10 صبح تا 10 شب

 

پنج‌شنبه تا شنبه – ساعت ۱۰ صبح تا 12 شب

شماره تماس

+971 4 390 9999

ایمیل

info@dragonmart.ae

وب‌سایت

https://mall.dragonmart.ae/

 

محصولات دراگون مارت چیست؟

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، چین یکی از بزرگ‌ترین اقتصاد‌ها و تولیدکننده‌های دنیا است. به همین واسطه این مجتمع تجاری به عنوان یک مجتمع تجاری چینی، از انواع و اقسام محصولات گوناگونی بهره‌مند است. این فروشگاه چیزی در حدود 5 هزار فروشگاه گوناگون دارد که شما می‌توانید همه نوع محصولی در آن‌ها پیدا کنید. این بازار چینی همان‌طور که گفتیم بسیار بزرگ است؛ بنابراین اگر قصد گشت و گذار در این بازار را دارید بدانید که زمان زیادی را در آن صرف خواهید کرد. 

طبق تجربه افرادی که از این مجتمع تجاری خرید انجام داده‌اند، خرید محصولات در دراگون مارت بسیار اقتصادی خواهد بود. در واقع شما می‌توانید انواع و اقسام محصولات مورد نیاز خود را در بازار چینی‌ها پیدا کنید. فقط توجه داشته باشید رقابت فروشنده‌های این بازار بسیار زیاد است، بنابراین هنگام خرید به قیمت و اصالت محصولی که می‌خرید دقت کنید. توجه داشته باشید که خرید از این مجتمع تجاری منحصر به مغازه‌های آن نمی‌شود و شما می‌توانید از فودکورت و تفریحات این مجتمع تجاری بزرگ نیز استفاده کنید.

 

رستوران‌های متنوع در دراگون مارت

مجتمع دراگون مارت یکی از بیشترین تنوع غذایی را بین مجتمع‌های تجاری دبی در فودکورت خود دارد. در مجموع حدود 52 رستوران و کافه متنوع در این مجموعه وجود دارد و مشتریان می‌توانند از هرکدام آن‌ها استفاده کنند. فودکورت این مجتمع تجاری بسیار بزرگ است و مشتریان آن می‌توانند در فضای سربسته یا فضای باز تراس این مجتمع غذای خود را میل کنند.

 

تفریحات مجتمع دراگون مارت

همان‌طور که در قسمت‌های قبل به آن اشاره کردیم، این مجتمع تجاری وسعت زیادی دارد، اما اگر به فکر حوصله سررفتن در این مجتمع تجاری هستید، نگران نباشید؛ چراکه این مجتمع تجاری از 12 سالن سینمایی و قسمت‌هایی برای بازی تشکیل شده است.

سالن‌های سینمایی دراگون مارت فیلم‌های روز شرق آسیا، هالیوود و بالیوود را پخش می‌کنند و می‌توانید زمان خود را صرف تماشای فیلم‌های روز جهان کنید. از طرف دیگر این مجتمع تجاری از سالن‌های بازی گوناگونی برخوردار است که می‌توانید در هرکدام آن‌ها، مشغول تفریح شوید.

 

کلام آخر

همان‌طور که در متن خواندیم، دانستیم که دراگون مال یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تجاری شهر دبی است و به بازار چینی‌ها معروف شده است. این مجتمع با امکاناتی که دارد از محبوبیت خاصی نزد مردم این شهر و مسافران برخوردار شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به آن، خرید جذابی را داشته باشند.

شما با داشتن ویزای دبی می‌توانید به این شهر و امکانات بی‌نظیر آن دسترسی داشته باشید. یکی از چندین نقطه جذاب در دبی نیز مجتمع تجاری دراگون مارت است. امیدواریم با نوشتن این مقاله اطلاعات کاملی درباره این مکان را به شما ارائه داده باشیم. در صورت داشتن سوالات بیشتر در این باره، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

برای ثبت درخواست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید